نرخ فروش محصولات پاکشو افزایش یافت

نرخ فروش محصولات پاکشو افزایش یافت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، در آبان ماه نرخ فروش محصولات پاکشو افزایش یاقت و منجر به افزایش درآمد پاکشو شده است.   شرکت پاکش در آبان ماه با فروش ۱۸ هزار تنی پودر و مایعات البسه و مایعات و سایر محصولات به فروش رسانده است که از این مقدار فروش درآمد […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، در آبان ماه نرخ فروش محصولات پاکشو افزایش یاقت و منجر به افزایش درآمد پاکشو شده است. 

 شرکت پاکش در آبان ماه با فروش ۱۸ هزار تنی پودر و مایعات البسه و مایعات و سایر محصولات به فروش رسانده است که از این مقدار فروش درآمد ۱۷۱ میلیارد تومانی ساخته است. همچنین پاکشور در دوره ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۸ درآمد یک هزار و ۱۹۷ میلیارد تومانی ساخته است.

رشد یک میلیاردی درآمد پاکشو

پاکشو در آبان ماه نسبت به مهر ماه درآمد بالاتری ساخته است. پاکشو در مهر ماه درآمد ۱۷۰ میلیاردی ساخته است اما در آبان ماه درآمد ۱۷۱ میلیاردی رقم زده اشت. بنابراین پاکشو در آآلان ماه نسبت به مهر ماه درآمد بالاتری ساخت. افزایش یک میلیاردی فروش پاکشو به دلیل افزایش مقدار فروش مایعات و همچنین افزایش نرخ فروش پودر و مایعات البسه روی داده است.

مقدار فروش مایعات از ۹٫۸ هزار تن در مهر ماه به ۱۱٫۱ هزار تن در آبان ماه رسیده است همچنین نرخ فروش پودر و مایعات البسه در آبان ماه نسبت به مهر ماه رشد ۵ درصدی داشته است که این دو عامل به رشد درآمد عملیاتی آبان ماه رشد درآمد پاکشو کمک کرده اشت.

رشد مقداری و ریالی منجر به افزایش درآمد تجمیعی پاکشو شده است

پاکشو در دوره ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۸ درآمد تجمیعی ۱۱۹۷ میلیارد تومانی ساخته است. درآمد تجمیعی پاکشو در دوره ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۷۳ درصدی (معادل افزایش ۵۰۸ میلیارد تومانی) داشته است.

افزایش درآمد تجمیعی پاکشو به دلیل افزایش نرخ فروش و همچنین افزایش مقدار فروش روی داده است. به طور مثال نرخ فروش ماایعات (مایعات محصول اصلی پاکشو است) در ۸ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۷۳ درصدی داشته است و به ۸ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان به ازای هر تن رسیده است.

پوشش ۶۵ درصدی مقدار فروش

پاکشو برای سال مالی ۹۸ مقدار فروش ۲۰۷ هزار تنی را پیش بینی کرده است که با فروش ۱۳۴ هزار تنی محصولات در دوره ۱۱ ماهه تواسته است ۶۴% از مقدار فروش برآوردی را پوشش دهد. همچنین پاکشو یرای سال مالی ۹۸ درآمد ۱۸۲۶ میلیارد تومانی را پیش بینی کرده است که با فروش ۱۱۹ میلیاد تومانی توانسته است ۶۵% از درآمد برآوردی را پوشش داده است.

 
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها