نرخ فروش ترانسفورماتور قدرت اهرم افزایش درآمد “بترانس”

نرخ فروش ترانسفورماتور قدرت اهرم افزایش درآمد “بترانس”
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، درآمد آبان ماه ایران ترانسفو به دلیل افزایش ۳۰ میلیون تومانی ترانسفورماتور قدرت افزایش یافته است.   ایران ترانسفو در زمینه تولید و فروش ترانسفورماتور فعالیت دارد که در آبان ماه با فروش بیش از ۷ هزار مگاولت آمپر انواع مختلف ترانسفورماتور درآمد ۷۳ میلیارد تومانی ساخته […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، درآمد آبان ماه ایران ترانسفو به دلیل افزایش ۳۰ میلیون تومانی ترانسفورماتور قدرت افزایش یافته است. 

 ایران ترانسفو در زمینه تولید و فروش ترانسفورماتور فعالیت دارد که در آبان ماه با فروش بیش از ۷ هزار مگاولت آمپر انواع مختلف ترانسفورماتور درآمد ۷۳ میلیارد تومانی ساخته است. همچنین بترانس در دوره ۸ ماهه درآمد تجمیعی ۴۸۲ میلیارد تومانی ساخته است.

درآمد آبان ماه بترانس به ۷۳ میلیارد تومان رسید

درآمد آبان ماه بترانس نسبت به مهر ماه افزایش یافته است. بترانس در مهر ماه درآمد ۶۸ میلیارد تومانی ساخته است که در آبان ماه به ۷۳ میلیارد تومان رسانده است. بنابراین درآمد آبان ماه نسبت به مهر ماه رشد ۵ میلیارد تومانی داشته است.

بترانس دارای سه نوع ترانسفورماتور فوق توزیع، قدرت و توزیع است که ترانسفورماتور قدرت مهمترین محصول شرکت به شمار می‌رود. علی‌رغم کاهش درآمد از محل فروش ترانسفورماتور فوق توزیع و توزیع به دلیل افزایش نرخ فروش ترانسفورماتور قدرت درآمد بترانس در آبان ماه افزایش یافته است. نرخ فروش ترانسفورماتور قدرت از ۴۱ میلیون تومان به ازای هر مگاولت آمپر در مهر ماه به ۷۰ میلیون تومان رسیده است که رشد نزدیک به ۳۰ میلیون تومانی را طی دوره یک ماهه نشان می‌دهد که منجر به افزایش درآمد آبان ماه بترانس شده است.

با توجه به درآمد ۷۳ میلیاردی بترانس در آبان ماه، میانگین درآمد ماهانه شرکت در دوره ۸ ماهه منتهی به آبان ماه به ۶۰ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان رسیده است.

افزایش درآمد تجمیعی بترانس در پی افزایش تعداد و نرخ فروش محصولات

درآمد تجمیعی بترانس در دوره ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است. بترانس در دوره ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۷ درآمد ۲۲۳ میلیارد تومانی ساخته است که در دوره ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۸ به ۴۸۲ میلیارد تومان رسیده است. به این ترتیب درآمد تجمیعی بترانس افزایش ۱۶۱ درصدی (معادل افزایش ۲۵۹ میلیاردی) داشته است.

افزایش درآمد تجمیعی بترانس در پی افزایش تعداد فروش و همچنین افزایش نرخ فروش ترانسفورماتورها روی داده است.

پوشش ۴۲ درصدی مقدار فروش برآوردی

بترانس برای سال مالی ۹۸ تعداد فروش ۱۷ هزار مگاولت آمپر را پیش بینی کرده است که با فروش بیش از ۷ هزار مگاولت آمپر توانسته است ۴۲% از مقدار فروش برآوردی را پوشش دهد.

پیش بینی درآمد ۵۴۲ میلیاردی برای دوره ۹ ماهه

میانگین درآمد ۸ ماهه بترانس ۶۰ میلیارد تومان است که پیش‌بینی می‌شود با توجه به میانگین درآمدی انتظار می‌رود بترانس برای دوره ۹ ماهه منتهی به آذر ۹۸ درآمد ۵۴۲ میلیارد تومانی بسازد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها