نتانیاهو: بدون خلع سلاح حماس، جنگ ادامه خواهد یافت!

نتانیاهو: بدون خلع سلاح حماس، جنگ ادامه خواهد یافت!
خلاصه اخبار

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که برای پایان یافتن جنگ در غزه، حماس باید تسلیم شود، سلاح‌هایش را کنار بگذارد و همه اسرا را آزاد کند. در غیر این صورت، نبرد ادامه خواهد یافت.

العالم ـ آمریکا

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: ما خواستار غیرنظامی شدن نوار غزه هستیم و از تشکیل یک اداره مدنی در این باریکه حمایت می‌کنیم. همچنین اجازه نخواهیم داد حماس در غزه، هیچ نقشی داشته باشد.

وی افزود: در صورتی که حماس در نوار غزه باقی بماند، ضمن بازیابی تشکیلات و مسلح کردن مجدد نیروهایش، بار دیگر به اسرائیل حمله خواهد کرد. تا زمانی که ساکنان شهرک های صهیونیستی شمال سرزمین‌های اشغالی به آرامش برنگردند، آرام نخواهیم گرفت و اجازه نمی‌دهیم حزب‌الله در مرز بنشیند و هفتم اکتبر دیگری را برنامه‌ریزی کند.

نتانیاهو ادامه داد: سازمان ملل، یک سازمان تاریک است و دادستان دیوان بین‌المللی کیفری، یک شخص یهودستیز است و تظاهرکنندگان خارج از ساختمان سازمان ملل، ممکن است از ایران، کمک دریافت کرده باشند!

وی اظهارداشت: محمود عباس، دروغگو و یهودستیز است. وی حمله هفتم اکتبر را محکوم نکرده و از «تروریست‌ها» حمایت می‌کند و به جنگ دیپلماتیک علیه ما ادامه می‌دهد.

گفتنی است، در آستانه سخنرانی نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل، سران و اعضای هیات‌های شماری از کشورهای جهان با سردادن شعار علیه وی و رژیم صهیونیستی، صحن علنی را ترک کردند.

. نتانیاهو با عصبانیت خطاب به مقامات کشورهای عضو سازمان ملل که همزمان با آغاز سخنان او، در حال ترک سالن بودند گفت: به شما نیازی نداریم. اسرائیل، با شدت و بدون هیچ گونه نیازی به کمک شما می‌جنگد و ما پیروز خواهیم شد.

ایرنا

منبع: العالم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *