«میدکو» در پی انجام مرحله دوم افزایش سرمایه

«میدکو» در پی انجام مرحله دوم افزایش سرمایه
خلاصه اخبار

شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) در نظردارد تا تا قصد خود مبنی بر افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده سهام داران عملی کند و به این وسیله سرمایه خود را از سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش دهد.

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، این روزها تقاضاهای بسیاری جهت انجام افزایش سرمایه از سوی شرکت‌ها در وب سایت کدال منتشر می‌شود. امروز نیز خبر تصمیم هیئت مدیره به انجام افزایش سرمایه تفویض شده در مجمع فوق العاده شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه بر روی تار نمای کدال درج شده است. بنابر آنچه که این شرکت منتشر کرده هیات مدیره قصد دارد تا مراحل انجام یک افزایش سرمایه ۵۱ درصدی را طی کند.

بر این اساس هلدینگ مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه که در فراربورس با نماد «میدکو» مورد داد و ستد قرار می‌گیرد در نظر دارد تا سرمایه خود را از مبلغ دو هزار و ۳۷۶ میلیارد تومان به سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش دهد. در خواست این افزایش سرمایه پس از آن انجام می‌شود که در مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۳ اردیبهشت ۹۷ صاحبان سهام مصوبه‌ای مبنی بر انجام افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی حداکثر ظرف مدت دو سال و تفویض اختیار و محقق کردن آن به تصویب هیات مدیره رسید.

این افزایش سرمایه گه مرحله اول آن در تاریخ ۱۵ بهمن ماه سال گذشته به ثمر رسید هم اکنون در انتظار انجام مرحله دوم است. در مرحله اول انجام این افزایش سرمایه سرمایه شرکت به دو هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تغییر کرده بود. در این مرحله «میدکو» بررای انجام افزایش سرمایه نیازمند ۷۰۰ میلیارد تومان پول جدید است همین رابطه هیات مدیره به مدیرعامل ماموریت و اختیار داد که کلیه اقدامات اجرائی لازم جهت تحقق این مرحله از افزایش سرمایه از جمله اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار را با رعایت قوانین و مقررات مربوطه به عمل آورد.

گفتنی است، این شرکت که در بازار اول فرابورس و در گروه فلزات اساسی معامله می‌شود، هم اکنون قیمتی در حدود ۳۸۱ تومان دارد.

منبع: radiosaham.ir

برچسب‌ها