موفقیت دفتر حقوقی بیمه دانا در وصول مطالبات

موفقیت دفتر حقوقی بیمه دانا در وصول مطالبات
خلاصه اخبار

مدیر دفتر حقوقی بیمه دانا اعلام کرد در وصول مطالبات و جلوگیری از پرداخت خسارات غیرواقع موفقیت چشمگیری داشته است. لطفی‌مقدم با بیان اینکه قراردادها و ممیزی خسارات جانی بیمه دانا با دقت و توجه بیشتری در زمان تنظیم و انعقاد قراردادهای گروهی مورد تاکید قرار گرفت، گفت: برخی از قراردادهای بیمه‌ای واجد ابهاماتی بوده و نیاز به اعمال نظر و دقت بیشتری دارد تا از بروز برخی مشکلات در آینده جلوگیری شود.

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، وی افزود: با بررسی‌های صورت‌گرفته، امکان بازنگری در برخی از قراردادها وجود دارد و باید در تنظیم صورت جلسات در موارد مهم دقت بیشتری صورت گیرد. مدیر دفتر حقوقی بیمه دانا خواستار کسب نظرتخصصی و مشورتی همکاران شرکت از واحد حقوقی و بهره‌مندی از راهنمای‌های حقوقی آنها شد و تاکید کرد: به‌رغم زمان‌بر بودن و پیچیدگی‌های خاصی که در بخش وصول مطالبات از طریق حقوقی وجود دارد، با تلاش همکاران توانستیم حدود ۵۰میلیارد ریال( در پرونده‌های متعدد) وصولی داشته باشیم. لطفی‌مقدم ادامه داد: به‌عنوان نمونه در یک پرونده با مبلغ هفت میلیارد تومان، دعوی طرف مقابل به نفع شرکت به موجب دفاعیات صورت گرفته مردود اعلام شده است. همچنین با تلاش همکاران این دفتر در حوزه ممیزی دیات، از پرداخت حدود مبلغ ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خسارات غیر قابل پرداخت جلوگیری شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها