موسسه‌ی مالی فیدلیتی مهندس استخراج بیت کوین استخدام می‌کند

موسسه‌ی مالی فیدلیتی مهندس استخراج بیت کوین استخدام می‌کند

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

استخدام مهندسان استخراج بیت کوین در فیدلیتی

بر اساس اعلام فیدلیتی، جایگاه‌های شغلی برای مهندسان استخراج بیت کوین تعداد افراد تیم ماینینگ این موسسه‌ی مالی را افزایش می‌دهد. اعضای این تیم، طراحی، ساخت و تعمیر و نگه‌داری از زیرساخت‌های کسب و کار فیدلیتی در این صنعت را برعهده دارند.

تجربه در ساخت پایگاه‌های داده و اشتیاق نسبت به تکنولوژی بیت کوین از شرایط مورد نیاز متقاضیان اعلام شده است. فرصت‌های شغلی در رود آیسلند(Rhode Island)، تگزاس(Texas) و سالت لیک سیتی(Salt Lake City) ایالات متحده‌ی آمریکا اعلام شده است.

بر اساس گزارش نشریه‌ی فوربز در نهم آگوست ۲۰۱۹، فیدلیتی با همکاری شرکت بلاک‌استیم(Blockstream)، فارم‌های استخراج بیت کوین را در مقیاس عظیم احداث خواهند کرد.

ظاهرا تجربه‌ی استخراج بیت کوین در مقیاس کوچک این شرکت را به گسترش فعالیت در این حوزه ترغیب کرده است. بر اساس گزارش کوینیت، یکی از توسعه‌دهندگان بیت‌کوین مدعی شده است که این شرکت بزرگ مالی یک اتاق مملو از دستگاه‌های اسیک بیت‌کوین را در اختیار دارد.

گسترش فعالیت فیدلیتی در صنعت رمزارزها

فیدلیتی پس از آغاز فعالیت در صنعت رمزارزها به‌طور پیوسته فعالیت‌های خود را در این حوزه گسترش می‌دهد. این شرکت اخیرا اعلام کرده است که خدمات نگهداری از رمزارزهای خود را به شرکت سرمایه‌گذاری انگلیسی مدیریت دارایی‌های نیکل(Nickel Digital Asset Management) ارائه می‌کند. شرکت ارائه‌ی خدمات دارایی‌های دیجیتالی فیدلیتی(Fidelity Digital Asset Services) خدمات نگه‌داری از دارایی‌های دیجیتالی را در سطح موسسات ارائه می‌کند.

بر اساس گزارش کوینیت، شرکت فیدلیتی اینترنشنال(Fidelity International)، جهت آموزش کارکنان این شرکت و آماده‌سازی آن‌ها پیش از ارائه‌ی خدمات رمزارزی در دنیای واقعی قصد دارد سامانه‌ی شبیه‌ساز مبادلات رمزارزی را راه‌اندازی ‌کند.

فیدلیتی اعلام کرده است که بر روی گسترش کسب و کار خود در اروپا تمرکز می‌کند. کریس تایر(Chris Tyrer)، رئیس صندوق دارایی‌های فیدلیتی در اروپا اظهار داشت: «در پایان سال گذشته‌ی میلادی فعالیتمان را در بازار اروپا آغاز کردیم، ما به رایزنی با سرمایه‌گذارانی که قصد سرمایه‌گذاری در بازار دارایی‌های دیجیتالی را دارند، ادامه خواهیم داد.»

آیا تقاضا برای فرصت‌های شغلی نوظهوری که صنعت رمزارزها ارائه می‌کند در آینده افزایش خواهد یافت؟ آیا فعالیت فیدلیتی سرمایه‌گذاران حقوقی را به آغاز فعالیت در صنعت رمزارزها ترغیب خواهد کرد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.