مهمترین راه مقابله با اهداف دشمن جهاد تبیین است

مهمترین راه مقابله با اهداف دشمن جهاد تبیین است
خلاصه اخبار

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش گفت: جهاد تبیین را نیاز هر زمان کشور دانست و گفت: اگر به جهاد تبیین نپردازیم، به دشمن فرصت می‌دهیم مردم را گمراه کند.

به گزارش سیگنال به نقل از شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری صداو سیما به نقل از روابط عمومی ارتش: امیرسرتیپ دوم سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش در همایش جهاد تبیین که در این قرارگاه برگزار شد، با اشاره به صدور فرمان “جهاد تبیین” از سوی مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی)، عنوان کرد: جهاد تبیین نیاز هر روز و هر زمان کشور است.
وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب تلاش کردند از طریق جنگ سخت، تحریم، تهدید و گزینه‌های دیگر به جمهوری اسلامی فشار وارد کنند که موفق نبودند و اکنون به دنبال حمله به قلب و ذهن نیرو‌های جوان ما هستند و ما نیز باید برای مقابله با آن‌ها آماده باشیم.
وی جهاد تبیین را مهمترین راه مقابله با اهداف شوم دشمن دانست و عنوان کرد: اگر امروز از جهاد تبیین غافل شویم، به دشمن برای گمراه کردن مردم و خصوصا جوانان فرصت داده‌ایم.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش با بیان اینکه باید بیش از پیش این دغدغه مهم و خواست مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم، افزود: هر کس در هر شغل و جایگاهی که هست باید جهاد تبیین را سرلوحه کار خود قرار دهد و از نیرو‌های زیرمجموعه خود نیز بخواهد که جهاد تبیین را در اولویت قرار دهند.
امیر سرتیپ دوم طاهری تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی جهاد تبیین را در عرصه‌های مختلف دنبال می‌کند و آن را وظیفه خطیر خود می‌داند.