مقدار فروش “خشرق” بیش از ۲ هزار عدد افزایش یافت

مقدار فروش “خشرق” بیش از ۲ هزار عدد افزایش یافت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت الکترونیک خودرو شرق در آبان ماه ۲۲ هزار و ۳۵۰ عدد دسته سیم انواع خودرو فروش داشته است که نسبت به مهر ماه رشد بیش از ۲ هزار عددی را رقم زده است.  شرکت الکترونیک خودرو شرق تولید کننده انواع سیم خودرو است که در […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت الکترونیک خودرو شرق در آبان ماه ۲۲ هزار و ۳۵۰ عدد دسته سیم انواع خودرو فروش داشته است که نسبت به مهر ماه رشد بیش از ۲ هزار عددی را رقم زده است.

 شرکت الکترونیک خودرو شرق تولید کننده انواع سیم خودرو است که در آبان ماه با تولید ۲۲ هزار عدد درآمد ۳۱٫۵ میلیارد تومانی شناسایی کرده است. همچنین خشرق در دوره ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۸ درآمد ۲۸۶ میلیاردی ساخته است.

رشد فروش خشرق در پی افزایش مقدار فروش

درآمد خشرق در آبان ماه نسبت به مهر ماه افزایش یافته است. خشرق در مهر ماه درآمد ۲۵٫۷ میلیارد تومانی ساخته است و در آبان ماه درآمد ۳۱٫۶ میلیارد تومانی ساخته است. بنابراین درآمد خشرق رشد ۵٫۹ میلیارد تومانی داشته است.

افزایش درآمد آبان ماه خشرق در پی افزایش مقداری فروش روی داده است در حالی که نرخ فروش محصولات خشرق در آبان ماه نسبت به مهر ماه کاهش یافته است. خشرق در مهر ماه ۱۸ هزار عدد فروش داشته است اما در آبان ماه ۲۲٫۳ هزار عدد فروش داشته است که منجر به افزایش درآمد خشرق در آبان ماه شده است.

با توجه به درآمد ۳۱٫۶ میلیارد تومانی خشرق در آبان ماه میانگین درآمدی شرکت با ۱۰۰ میلیون افزایش در دوره ۸ ماهه نسبت به دوره ۷ ماهه، به ۳۰ میلیارد و ۶۷۴ میلیون تومان رسیده است.

درآمد تجمیعی خشرق ۱۰۵ میلیارد افزایش یافت/قیمت یک دسته سیم خودرو ۵۰۰ هزار تومان بالا رفت

خشرق در دوره ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل درآمد بالاتری ساخته است. درآمد ۸ ماهه اول ۹۷ خشرق ۱۸۱ میلیارد تومان است که در دوره ۸ ماهه سال جاری به ۲۸۶ میلیارد تومان رسیده است.

بنابراین درآمد تجیمیعی خشرق رشد ۵۷ درصدی (معادل افزایش ۱۰۵ میلیارد تومان) داشته است. افزایش درآمد خشرق در پی رشد مقداری و ریالی فروش انواع سیم خودرو روی داده است.

مقدار فروش دسته سیم انواع خودرو با رشد ۴ هزار عددی به ۲۳ هزار عدد رسیده است همچنین نرخ فروش با رشد ۵۰۰ هزار تومانی به ازای هر عدد، به یک میلیون و ۴۱۲ هزار تومان به ازای هر عدد دسته سیم انواع خودرو رسیده است.

پیش بینی درآمد ۳۲۲ میلیاردی برای دوره ۹ ماهه

میانگین فروش ۸ ماهه خشرق ۳۶ میلیارد تومان است، ازین‌رو انتظار می‌رود خشرق برای دوره ۹ ماهه منتهی به آذر ۹۸ درآمد ۳۲۲ میلیارد تومانی و سود خالص ۳۲۲ میلیون تومانی (با توجه به میانگین درآمدی و میانگین حاشیه سود خالص خشرق در صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای) محقق نماید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها