مقامات روسی به دنبال استخراج بیت کوین

مقامات روسی به دنبال استخراج بیت کوین
خلاصه اخبار

فهرست عناویندولت روسیه در حال بررسی پروژه جدیدی برای استخراج بیت کوین (BTC) با گاز (گازی که در زمان استخراج نفت از چاه ها خارج میشود) است. گزارش شده است که واسیلی شپاک (Vasiliy Shpak) ، معاون وزیر صنعت و تجارت روسیه ، پیشنهادی را برای استفاده از تجهیزات میدان نفتی این کشور برای استخراج […]

دولت روسیه در حال بررسی پروژه جدیدی برای استخراج بیت کوین (BTC) با گاز (گازی که در زمان استخراج نفت از چاه ها خارج میشود) است.

گزارش شده است که واسیلی شپاک (Vasiliy Shpak) ، معاون وزیر صنعت و تجارت روسیه ، پیشنهادی را برای استفاده از تجهیزات میدان نفتی این کشور برای استخراج ارزهای دیجیتال به بانک مرکزی روسیه و وزارت توسعه دیجیتال ارائه کرده است.

بر اساس گزارش روزنامه‌ی کومرسانت (Kommersant) ، این پیشنهاد در 7 سپتامبر ارائه شد و از دولت خواسته شد تا در مورد ابتکاری که در ابتدا از شرکت های نفت و گاز محلی ارائه شده بود ، نظرات خود را ارائه دهد.

در این پیشنهاد به طور خص بیان شده است که از گاز مرتبط برای تأمین مراکز داده نزدیک برای استخراج بیت کوین استفاده کنند. این نوع گاز طبیعی محصول جانبی حفاری نفت است ، اما به دلیل هزینه باورنکردنی زیرساخت مناسب گاز ، اغلب از طریق شعله ور شدن هدر می رود ، در حالی که می‌توان از این گازها برای استخراج ارزهای دیجیتال استفاده کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها