معرفی و بررسی صندوق سپهر تدبیرگران جهت سرمایه گذاری در بازار

معرفی و بررسی صندوق سپهر تدبیرگران جهت سرمایه گذاری در بازار
خلاصه اخبار

صندوق های سرمایه گذاری از جمله ابزارهای سرمایه گذاری پر بازده و در عین حال پر ریسک می باشند. در این مطلب به معرفی صندوق سپهر تدبیرگران خواهیم پرداخت.

هدف از تشکیل صندوق سرمایه گذاری مشترک سپهر تدبیرگران ، جمع‌آوری سرمایه از سرمایه گذاران و تشکیل سبدی از دارایی‌ها و مدیریت این سبد است که با توجه به پذیرش ریسک موردقبول، تلاش می‌شود بیشترین بازدهی ممکن نصیب سرمایه‌گذاران گردد. انباشته شدن سرمایه در صندوق سپهر تدبیرگران مزیت‌های متعددی نسبت به سرمایه‌گذاری انفرادی سرمایه‌گذاران دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود:

  1. هزینه بکارگیری نیروهای متخصص، گردآوری و تحلیل اطلاعات و گزینش سبد بهینه اوراق بهادار بین همه سرمایه‌گذاران تقسیم می‌شود و سرانه هزینه هر سرمایه‌گذ‌ار کاهش می‌یابد.
  2. صندوق سپهر تدبیرگران از جانب سرمایه‌گذاران، كلیه حقوق اجرایی مربوط به صندوق از قبیل دریافت سود سهام و كوپن اوراق بهادار را انجام می‌دهد و در نتیجه سرانه هزینه هر سرمایه‌گذ‌ار برای انجام سرمایه‌گذاری کاهش می‌یابد.
  3. امکان سرمایه‌گذاری مناسب و متنوع‌تر دارایی‌ها فراهم شده و در نتیجه ریسک سرمایه‌گذ‌اری کاهش می‌یابد.

ارکان صندوق سپهر تدبیرگران

نوع صندوق با درآمد ثابت
مدیر صندوق کارگزاری تدبیرگران فردا
مدیران سرمایه گذاری علی مهدوی پارسا، علی علیدادی، علیرضا نامداری
ضامن نقدشوندگی تامین سرمایه لوتوس پارسیان
حسابرس موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت دایارهیافت
متولی موسسه حسابرسی و خدمات مالی فاطر

معرفی مدیر صندوق سپهر تدبیرگران

کارگزاری تدبیرگران فردا که مدیر صندوق سرمایه گذاری مشترک سپهر تدبیرگران نیز است در بین کارگزاران فعال در بازار دارای رتبه الف می‌باشد. این کارگزاری با داشتن مجوز رسمی از سازمان بورس به ارائه مشاوره حرفه‌ای می‌پردازد. همچنین کارگزاری تدبیرگران فردا، از طریق امکان معامله انواع دارایی‌ها در بازار‌های مالی، به فعالیت در تمامی بازار می‌پردازد. از دیگر مزایای کارگزاری تدبیرگران فردا می‌توان به بهره‌گیری از نرم افزارهای تخصصی موبایل و تحلیل تکنیکال و ایجاد پلتفورم‌های متنوع معاملاتی نام برد. مدیریت دارایی، تامین مالی و مشاوره سرمایه‌گذاری از انواع خدمات دیگر این کارگزاری می‌باشد. امکان خرید و فروش بیش از میزان دارایی و اعطای اعتبار معاملاتی نیز از مزیت‌های کارگزاری تدبیرگران فردا است.

مشخصات صندوق در تاریخ 97/12/26

خالص ارزش دارایی (میلیارد ریال) 4598
دوره پرداخت سود ماهانه
تاریخ آغاز فعالیت 1392/11/08

رتبه بندی صندوق از لحاظ اندازه در تاریخ 97/12/26

دربین کل صندوق ها   31
دربین صندوق های هم گروه   28

بازده صندوق در ادوار گذشته

بازده ماهانه 1.63%
بازده فصلی 5%
بازده سالیانه 21%

میانگین ترکیب دارایی صندوق سپهر تدبیرگران در یکسال گذشته

معرفی و بررسی صندوق سپهر تدبیرگران جهت سرمایه گذاری در بازار

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی صندوق های سرمایه گذاری به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.