معامله‌گری به اشتباه NFT ۶ میلیارد تومنی خود را سوازنده است

معامله‌گری به اشتباه NFT ۶ میلیارد تومنی خود را سوازنده است

یکی از معامله‌گران بازار توکن‌های غیرمثلی (NFT) به اسم برندن ریلی (Brandon Riley) در توییتر خود اعلام کرده که یکی از NFTهای مجموعه کریپتوپانک (CryptoPunk) را به اشتباه سوزانده است. او در این باره گفته است:

  • امروز به‌طور تصافی NFT خودم از مجموعه کریپتوپانک را سوزاندم. آنقدر روی پیروی دقیق از دستورالعمل‌ها تمرکز کرده بودم که در یک معامله یک سوم از سرمایه خالصم را از بین بردم.

ریلی NFT خود را به یک آدرس‌ توکن‌سوزی ارسال کرده است. این آدرس‌ها کیف پول‌های دیجیتالی هستند که کلید خصوصی ندارند و فقط می‌توانند دارایی‌هایی مثل ارزهای دیجیتال و NFTها را دریافت کنند. آن‌ها در نهایت دارایی‌های خود را برای همیشه از گردش خارج می‌کنند و از معامله یا مالکیت مجدد آن جلوگیری می‌نمایند.

این معامله‌گر  دو هفته پیش  NFTشماره ۶۸۵ کریپتوپانک را خریده بود و قصد داشت آن را به «NFTfi.com» ارسال کند و سالانه ۷ درصد سود بگیرد. او تأکید کرده است:

  • من نمی‌خواستم توکنم را در بلر (Blur) بفروشم. قرار بود آن را برای همیشه نگه دارم. شماره این توکن دقیقاً برعکس توکنم از مجموعه بورد ایپ یات کلاب (BAYC) بود. فقط می‌خواستم مقداری سود از آن به دست بیاورم. اما این اشتباه خود من بود و تقصیر کسی نیست. این‌ها همه زشتی و زیبایی روش خودحضانتی است.

ریلی توکن خود را تقریباً با قیمت ۱۲۹۰۰۰ دلار خریده بود و اتفاقی که برای او رخ داده، نشان‌دهنده ماهیت پیچیده و برگشت‌ناپذیر معاملات بازار ارزهای دیجیتال است که بسیاری از معامله‌گران دیگر هم ممکن است با مواجه شوند.

منبع: Decrypt

برچسب‌ها