معافیت گازبها برای خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی تا ۳ پله

معافیت گازبها برای خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی تا ۳ پله

به گزارش سیگنال به نقل از شانا،

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدجلال نورموسوی گفت: براساس نامه‌ ارسالی به رؤسای سازمان بهزیستی و کمیته امداد در دو نوبت و درخواست برای لیست مشمولان، متاسفانه تاکنون 6 استان، کمیته امداد به تعداد 23 هزار خانوار زیر پوشش و بهزیستی نیز 6 استان به تعداد 15 هزار خانوار زیر پوشش، در مجموع 36 هزار متقاضی را معرفی کرده‌اند.

وی ادامه داد: البته هر زمان که فهرست از طرف این دو سازمان اعلام شود، از ابتدای سال همه گازبهای سه پله نخست آنها مشمول معافیت می‌شود و چنانچه احیاناً از مقدار مصرف مورد نظر، به پله‌های چهارم و بالاتر عدول کنند، مشمول تعرفه‌های فقط پله 4 و بالاتر خواهند بود.

سرپرست مدیریت امور هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان این که بر اساس اقلیم‌بندی موجود و پنج اقلیمی که داریم؛ سه پله نخست اقلیم از نظر ما، مصارف عادی تلقی می‌شود، تصریح کرد: این سه پله بر اساس دستورعمل، برای مشمولان کمیته امداد و بهزیستی، مشمول معافیت خواهد بود.

نورموسوی یادآور شد: براساس همین دستورعمل، در اقلیم یک که سردترین اقلیم است، تا 500 مترمکعب در ماه مصرف، مشمول معافیت می‌شود، این در حالی است که اقلیم دو، تا 450 مترمکعب و اقلیم سه که به طور تقریبی مناطق سرد ما هستند، تا 400 مترمکعب مشمول معافیت می‌شوند و اقلیم‌های 4 و 5 مناطق گرمسیری ما هستند که به‌طور معمول معافیت را کامل می‌گیرند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.