مشعل گاز در ۱۵ روستای قزوین روشن شد

مشعل گاز در ۱۵ روستای قزوین روشن شد

به گزارش سیگنال به نقل از شانا،

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، اسماعیل مفرد بوشهری، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در آیین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به 15 روستای دیگر بخش الموت غربی که با حضور مسئولان استانی در روستای پررود برگزار شد، گفت: اکنون 41 روستا در این بخش از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی با تاکید بر تداوم تلاش مجموعه شرکت گاز استان قزوین و رعایت عدالت در گازرسانی به روستاهای الموت غربی و شرقی بیان کرد: تعداد خانوار زیر پوشش گاز طبیعی برای این 15 روستا حدود 1300 خانوار است و تاکنون 6859 خانوار در بخش الموت غربی از گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد: با همت و تلاش مجموعه همکاران گاز استان و همراهی مسئولان، هم‌اکنون 100 درصد مناطق شهری و 89 درصد خانوار روستایی استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین اظهار کرد: با فعالیت نهضت گازرسانی در مناطق کم‌برخوردار استان، اهالی این مناطق از سختی‌ها و مشقت تامین سوخت مایع رها شدند که این امر، بی‌شک آبادانی منطقه را در پی دارد.

 هدایت‌الله جمالی‌پور، استاندار قزوین نیز ضمن قدردانی از مجموعه شرکت گاز استان گفت: امروز خوشبختانه همه مدیران به دنبال خدمتگزاری هستند و همکاری مطلوبی میان نمایندگان و کارکنان برای خدمات‌رسانی در استان وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه ساختن کشور در سایه همکاری ممکن است، افزود: خوشبختانه این همکاری میان آحاد مردم و مدیران استان وجود دارد و باید از این ظرفیت برای توسعه و ارتقای استان بهره برد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.