مشارکت بانک ایران زمین در طرح «تا مهر با همدلی»

مشارکت بانک ایران زمین در طرح «تا مهر با همدلی»
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد،مراسم طرح «تا مهر با همدلی» کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران با حضور مدیران ارشد بانک ایران زمین، افراد برجسته در بخش‌های اقتصادی، هنری، ورزشی و افراد خیر برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، در این مراسم که با هدف تامین مالی لوازم‌التحریر […]

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد،مراسم طرح «تا مهر با همدلی» کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران با حضور مدیران ارشد بانک ایران زمین، افراد برجسته در بخش‌های اقتصادی، هنری، ورزشی و افراد خیر برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، در این مراسم که با هدف تامین مالی لوازم‌التحریر و اقلام موردنیاز دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش این کمیته برگزار شد، از نخبگان تحت پوشش و خیران تجلیل و تقدیر شد. سید محمدحسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در این مراسم از خیران و کلیه افرادی که در جهت تامین مایحتاج و امکانات اولیه قشر ناتوان و بی‌بضاعت کوشا هستند قدردانی کرد و گفت: بانک ایران‌زمین طی این سال‌ها همواره به دنبال انجام مسوولیت اجتماعی خود بوده و در حوادث مختلف همچون کمک‌رسانی به استان‌های سیل‌زده یا بیماری‌های خاص کوشا بوده است و همچنین در اجرای طرح مهر تا همدلی نیز حامی و پیگیر خواهد بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها