پاکستان سایت‌های ارزدیجیتال را مسدود می‌کند

پاکستان سایت‌های ارزدیجیتال را مسدود می‌کند

طبق یک گزارش خبری، کمتر از یک هفته پس از توصیه بانک مرکزی این کشور برای ممنوعیت کامل ارزهای دیجیتال، آژانس تحقیقاتی عالی پاکستان به دنبال مسدود کردن وب سایت های ارز دیجیتال به دلیل نگرانی های کلاهبرداری و پولشویی است.

دکتر صنع الله عباسی، مدیر کل آژانس تحقیقات فدرال (FIA) روز شنبه گفت که این آژانس به اداره مخابرات پاکستان (PTA) مراجعه می کند تا وب سایت های ارزهای دیجیتال را مسدود کند.

در حال حاضر هیچ چارچوب نظارتی برای ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی در کشور وجود ندارد تا از الزامات جهانی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم پیروی کنند.

تلاش FIA برای مسدود کردن وب سایت های رمزنگاری و توصیه اخیر بانک مرکزی برای ممنوعیت استفاده از کریپتو منعکس کننده رویکرد چین در قبال دارایی های دیجیتال است.

اخیراً، پاکستان تحقیقاتی را در مورد بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز جهان، در ارتباط با کلاهبرداری ادعایی 100 میلیون دلاری توسط برنامه های ادغام شده با صرافی آغاز کرده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.