مزایده فروش سهام‌های بانک ایران زمین در شش شرکت

مزایده فروش سهام‌های بانک ایران زمین در شش شرکت
خلاصه اخبار

شرکت توسعه تجارت داتام (سهامی خاص) متعلق به بانک ایران ‌زمین در نظر دارد سهام خود در شرکت‌ها را به بالاترین قیمت پیشنهادی واگذار کند.

به گزارش سیگنال به نقل از بورس امروز، این شرکت متعلق به بانک ایران‌ زمین اعلام کرده که سهام شرکت‌های زیر را به بالاترین قیمت پیشنهادي ارائه شده واگذار می‌کند.

شرح موضوع مزایده و فرآیند آن شرکت توسـعه تجـارت داتام (سـهامی خاص) متعلق به بانک ایران زمین در نظر دارد سـهام شـرکت هایی به شـرح ذیل را از طریق مزایـده عمومی و به بالاترین قیمت پیشـنهادي ارائه شـده بابت هریک از شرکتهاي مورد مزایده، با رعایت مبلغ تعیین شده به عنوان پایه مزایده واگذار کند.

۱ – بازرگانی و گردشـگري پارتیا ، قصرسفید گلستان، قصر روشن گلستان به صورت کنسرسیوم در حال احداث هتل در منطقه ناهارخوران گرگان بوده و به صورت یک جا به فروش میرسند.

۲- پیشگامان سلامت ساز ایرانیان

۳ – فراز پلیمر فردوس

۴- پایانه باربري شرق

۵- آسیا پادتن

۶- افشره ساز فردوس

دلایل عدم حصول نتیجه واگذاري سـهام شـرکت ها بدلیل عدم خریدار در سال۱۳۹۷ میسـر نشد. لکن فروش سـهام شـرکت هاي موضوع مزایده درسال۱۳۹۸ در دسـتور کار هیات مدیره شـرکت توسـعه تجارت داتام قرار دارد که اطلاعات تکمیلی وشرایط فروش پس از اخذ تصمیمات لازم درخصوص زمان واگذاري، در روزنامه هاي کثیر الانتشارشرکت درج خواهد شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی صندوق های سرمایه گذاری به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها