مراسم معارفه نوری برگزار شد | تشریح مزایای رقابتی “نوری”

مراسم معارفه نوری برگزار شد | تشریح مزایای رقابتی “نوری”
خلاصه اخبار

مراسم معارفه پتروشیمی نوری پیش از عرضه اولیه روز گذشته برگزار شد در این مراسم مدیران شرکت به گران نبودن قیمت نوری در این عرضه تاکید ویژه داشتند و معتقد بودند ارزش نوری بیش از چیزی است که ارزش‌گذاری شده است.

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، مراسم معارفه پتروشیمی نوری پیش از عرضه اولیه روز گذشته برگزار شد در این مراسم مدیران شرکت به گران نبودن قیمت نوری در این عرضه تاکید ویژه داشتند و معتقد بودند ارزش نوری بیش از چیزی است که ارزش‌گذاری شده است. 

 مهندس صانعی مدیر عامل پتروشیمی نوری در مراسم معارفه پتروشیمی نوری که روز گذشته در محل هلدینگ خلیج‌فارس برگزار شد، گفت: مزیت های رقابتی پتروشیمی نوری در مقایسه با سایر پتروشیمی ها، ۲ اسکله اختصاصی، معاف از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده و تامین خوراک است.  خوراک نوری ۴.۵ میلیون تن میعانات گازی است که در این زمینه مشکلی شرکت را تهدید نمی‌کند.  پتروشیمی نوری به ۱۳ پتروشیمی پارس جنوبی متصل است.

– سهم ۳۱۲۵ تومان قیمت خورده که منهای ۷۰۰ تومان می شود.

۳هزارو ۴۰۰ میلیاردتومان سود انباشته داریم که از این مقدار ۹۰ درصد را میان سهامداران تقسیم می کنیم.

محبی فرد مدیر مالی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در این مراسم گفت: پتروشیمی نوری با ۱۲۰ هزار بشکه ۹۶۰۰ میلیاردتومان ارزش گذاری شده است که درمقایسه با پتروشیمی بندر امام با ۱۰۰ هزار بشکه و  پتروشیمی تبریز با ۱۱۰ هزار بشکه، ۲۰ بشکه ظرفیت بیشتری دارد. نرخ رشد ارز در ارزشگذاری ۱۰ هزار تومان است در حالیکه نرخ ارز نیمایی ۱۱ هزار تومان است. قیمت ارز هر هزار تومان گرانتر باشد، قیمت پتروشیمی ۵۰۰ تومان گرانتر می شود. اگر یک درصد قیمت خوراک پتروشیمی نوری ارزانتر شود ۷۰۰ تومان به ارزش شرکت افزوده می شود و قیمت هر سهم نزدیک به  ۲۳۳ تومان افزایش می یابد.

هم‌چنین مدیرعامل نوری بیان داشت: در سال ۹۷ در شرایطی بودیم که متوسط تولید ۷۳۰ تن بود این میزان در سال جاری ۳ برابر شده است . در سال گذشته ۴ماه تولید نداشتیم اما در حال حاضر از ۱۰۰ درصد ظرفیت تولید استفاده می‌کنیم.

صانعی در پایان از بازارگردانی خوبی سهم و افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی که در دستور کار شرکت است خبر داد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها