مدیر بزرگترین شرکت سرمایه‌گذاری جهان: بیت کوین به بازار جهانی تبدیل می‌شود

مدیر بزرگترین شرکت سرمایه‌گذاری جهان: بیت کوین به بازار جهانی تبدیل می‌شود

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

شرکت سرمایه‌گذاری BlackRock با در اختیار داشتن سرمایه‌ای معادل 7.4 تریلیون دلار، بزرگترین شرکت مدیریت سرمایه در جهان است. رئیس شرکت بلک راک ، غول سرمایه‌گذاری جهان، اخیرا در مورد بیت کوین و آینده آن مصاحبه‌ای را انجام داده است.

رئیس شرکت بلک راک و آینده بیت کوین

روزهای گذشته گفتگویی بین رئیس بانک انگلستان، مارک کارنی، و مدیر شرکت سرمایه‌گذاری BlackRock صورت گرفت که در آن از بیت کوین نیز صحبت شد. در این گفتگو، لاری فینک (Larry Fink) مدیر شرکت بلک راک این غول مدیریت سرمایه جهان اشاره کرده که بیت کوین می‌تواند خود را به عنوان یک بازار جهانی معرفی کند و تا این جایگاه رشد کند. از نظر رئیس بزرگترین شرکت مدیریت دارایی جهان، در حال حاضر بیت کوین یک بازار کوچک و کم عمق است:

بیت کوین توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. اما همچنان این بازار، در مقایسه با بازارهای دیگر، بسیار کوچک است. هر روز شاهد نوسانات بالای بیت کوین هستید. زیرا بازار آن همچنان کم عمق است. سوال اینجاست: آیا این بازار می‌تواند به یک بازار جهانی تبدیل شود؟ من اینطور فکر می‌کنم

سیر تکامل بیت کوین؛ از ابزار پولشویی تا رقیبی برای طلا!

مدیر شرکت بلک راک در سال 2017 نیز در مورد بیت کوین اظهار نظر کرده بود. او در آن سال، بیت کوین را دارایی مناسب برای پولشویی معرفی کرد:

بیت کوین فقط به شما نشان می‌دهد که تقاضای پولشویی در جهان چقدر است. تمام تقاضای بیت کوین مربوط به این زمینه است.

او در سال 2018، ادعا کرد که بیت کوین یک ارز دیجیتال قانونی نیست:

من تصور نمی‌کنم که هیچ دولتی اجازه استفاده از بیت کوین را بدهد؛ مگر اینکه بتواند مشخص کند که این تراکنش‌ها به کجا می‌رود.

شنیدن این موضوع که بیت کوین قابلیت تبدیل شدن به یک بازار جهانی را دارد از زبان چنین فردی، کمی عجیب به نظر می‌رسد. اما این اتفاق افتاده است. مدیر شرکت بلک راک اکنون بیت کوین را رقیبی برای طلا می‌داند. اکنون این شرکت 7.4 تریلیون دلاری به واسطه شرکت گری اسکیل حدودا 180 میلیون دلار در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده است. او یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد بیت کوین را عدم وابستگی به سایر دارایی‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها دانست. این ویژگی باعث می‌شود تا افراد به سرمایه‌گذاری روی این دارایی جدید، ترغیب شوند.

شاخص‌ها نشان می‌دهند بیت کوین به یک ابزار سرمایه گذاری تبدیل شده است!

این شرکت، بزرگترین شرکت سرمایه‌گذاری در جهان است. افرادی کمی در چنین جایگاهی در مورد آینده بیت کوین صحبت کرده‌اند. اظهار نظر مدیریت شرکت بلک راک می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در مقبولیت بیت کوین در میان عامه مردم بگذارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.