مدیرعامل کوین بیس از همکاری این صرافی با سرویس مخفی دولت آمریکا دفاع کرد!

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong) مدیرعامل کوین بیس در مجموعه توییت های خود به دفاع از تصمیم بحث برانگیز این شرکت در خصوص فروش ابزار تحلیل بلاک چین به دولت آمریکا پرداخت.

وی تاکید کرد که کوین بیس فقط از اطلاعات در دسترس عموم مردم استفاده می‌کند تا کسانی که از رمز ارزها برای اهداف غیرقانونی استفاده می‌کنند را سرکوب کنند.

برایان آرمسترانگ

توضیح اشتباهات اخیر

بیانیه آرمسترانگ پس از آن اعلام شد که سرویس مخفی آمریکا قراردادی به ارزش ۱۸۳,۷۵۰ دلار با کو‌ین بیس امضا کرد تا از نرم افزار اختصاصی این صرافی به اسم Coinbase Analytics به مدت ۴ سال استفاده کند.

صرافی رمز ارز کوین بیس هم چنین در اوایل ماه ژوئن و پس از آنکه چندین خبرگزاری درباره توافق و امضای قرارداد کوین بیس با سایر آژانس های دولتی گزارش دادند با انتقادات تندی مواجه شد.

تا این اواخر آرمسترانگ درباره رابطه نزدیک کو‌ین بیس با دولت آمریکا سکوت اختیار کرده بود که با انتقادات شدید از جانب جامعه آزادی خواه بیت کوین مواجه شد.

اکنون وی از داشتن روابط قوی با سیستم مالی سنتی که باید پیرو قوانین موجود باشد دفاع می‌کند. این موضوع می‌تواند ورود سرمایه ارز سنتی بیشتری را به عرصه رمز ارزها امکان پذیر سازد.

مدیرعامل کوین بیس

مخالفت مدیرعامل کراکن با این موضوع

جسی پاول (Jesse Powell) مدیرعامل صرافی رمز ارز کراکن در پاسخ به رسوایی اخیر کوین بیس گفت که وی نمی‌خواهد که صرافی او، کسب کار تحلیلی توسعه دهد که با منافع مشتریان متضاد باشد.

به علاوه، وی مدعی است که فروش این ابزار به دولت مخالف با ارزش های آن ها است.

سال گذشته، کوین بیس با استخدام کارمندان Hacking Team مورد انتقاد شدیدی قرار گرفت. Hacking Team شرکتی است که به خاطر کار بر روی نرم افزارهای نظارتی برای دولت های دیکتاتوری معروف است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.