مدیرعامل شرکت Circle اولین خرید بیت کوین از طریق پی‌پال را انجام داد

مدیرعامل شرکت Circle اولین خرید بیت کوین از طریق پی‌پال را انجام داد
به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

پس از آنکه پی‌پال در هفته گذشته، برنامه خود برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال را اعلام کرد، هیجان بسیار زیادی در این صنعت ایجاد شده است. عرضه سرویس‌های جدید پی‌پال که مرتبط با ارزهای دیجیتال هستند برای اوایل سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. این سرویس‌ها، پرداخت ارزهای دیجیتال و خرید مستقیم و درون برنامه‌ای ارزهای دیجیتال را امکان‌پذیر می‌سازد.

در تاریخ ۲۸ اکتبر، جرمی الیر (Jeremy Allaire) موسس و مدیرعامل شرکت پرداخت ارزهای دیجیتال سرکل (Circle) اذعان داشت که از برنامه ‌پِی‌پال برای خرید ۱۰۰ دلار بیت کوین استفاده کرده است و اسکرین‌شات تراکنش آن را نیز در توییتر منتشر کرد.

پی‌پال

آیا پذیرش ارز دیجیتال توسط پی پال منجر به مقبولیت عام کریپتو خواهد شد؟

جرمی الیر بیان نکرد که چگونه قبل از عرضه رسمی این سرویس به آن دسترسی یافته است و هم‌چنین نگفت که آیا توافقنامه تبلیغاتی با پی‌پال برای استفاده و تبلیغ این سرویس دارد یا خیر. در حال حاضر، پِی‌پال به این موضوع واکنشی نشان نداده است.

طبق گزارشات پیشین، سرویس ارز دیجیتال پِی‌پال از اتر، لایت کوین، بیت کوین کش و بیت کوین پشتیبانی خواهد کرد. تراکنش‌هایی که با ارز دیجیتال اجرا شده باشند، توسط فروشنده‌های واسطه به صورت ارز فیات محلی پرداخت خواهند شد.

تا سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰، پِی‌پال بیش از ۳۴۶ میلیون حساب فعال و حجم معاملات ۲۲۲ میلیارد دلاری داشته است. پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۱ توسط شبکه‌ای از ۲۶ میلیون فروشنده پی‌پال در سراسر جهان پشتیبانی خواهد شد.

آیا پی‌پال سبب رشد بیشتر بیت کوین خواهد شد؟