مدیرعامل ردیت: ارزهای دیجیتال آمده‌اند که بمانند؛ حتی دلال‌های وال‌استریت هم بیت کوین می‌خرند

مدیرعامل ردیت: ارزهای دیجیتال آمده‌اند که بمانند؛ حتی دلال‌های وال‌استریت هم بیت کوین می‌خرند

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال،

هم‌بنیان‌گذار ردیت (Reddit)، یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا، ضمن اشاره به توسعه قدرتمند در فضای کریپتو گفت بازار ارزهای دیجیتال وارد «بهار» شده است.

به گزارش کوین ‌تلگراف، الکسیس اوهانیان (Alexis Ohanian) ضمن تاکید بر توسعه پایدار در حوزه برنامه‌های کاربردی هدفمند برای فناوری بلاک چین، اظهار داشت که اکوسیستم ارزهای مجازی با قدرت در «بهار ارزهای دیجیتال» قرار دارد.

اوهانیان در مصاحبه‌ای با یاهو فایننس (Yahoo Finance) در تاریخ ۲۳ می (۴ خرداد) گفت:

از نظر مهندس‌های رده بالا، توسعه‌دهندگان محصول، طراحان و ساخت راه‌حل‌های واقعی روی بلاک چین، واقعاً شاهد بهار ارزهای دیجیتال هستیم.

او افزود:

واقعاً شاهد ساخته شدن استعدادهای رده بالا روی این زیرساخت هستیم […] و این برای من جذاب‌ترین بخش ماجراست.

اوهانیان افشا کرد که «درصدی» از ثروت خود را به ارزهای دیجیتال اختصاص داده است. او افزود:

همچنان در مورد آن احساس خوبی دارم و قصد ندارم بیشترِ آن را تبدیل کنم.

هم‌بنیان‌گذار ردیت از دارایی‌های کریپتو به عنوان یک «پوشش ریسک محتاطانه» نام برد. او گفت:

خیلی جالب است که ببینید دلال‌های دانه‌درشت وال‌استریت در حال وارد شدن به حوزه ارزهای دیجیتال هستند و بیت کوین می‌خرند. این دارد به ما نشان می‌دهد که [ارزهای دیجیتال] آمده‌اند که بمانند.

مدیرعامل ردیت: ارزهای دیجیتال آمده‌اند که بمانند؛ حتی دلال‌های وال‌استریت هم بیت کوین می‌خرند
لوگوی مشهور ردیت

اوایل ماه می، ردیت یک سیستم پاداش‌دهی به مشارکت‌کنندگان بر اساس امتیاز را روی شبکه آزمایشی اتریوم راه‌اندازی کرد که به محتوای خوب کاربرانْ ارز دیجیتال پاداش می‌دهد. قرار است این سیستم تا پایان سال جاری میلادی بر روی شبکه اصلی اتریوم پیاده‌سازی شود.

این سیستم بین روزهای ۱۳ تا ۱۵ می (۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت) در انجمن‌های «r/Cryptocurrency» و «r/fortniteBR» معرفی شد. «Moons» و «Bricks» نام دو ارز دیجیتال این سیستم هستند که به صورت توکن بر روی شبکه اتریوم منتقل می‌شوند.

در زمان نگارش این گزارش، ۱۱,۷۱۰ آدرس برای ذخیره Bricks ایجاد شده است. این رقم در ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت) ۸,۶۶۶ بود. از سوی دیگر، ۲,۶۷۹ کاربر ردیت کیف پول Moon ایجاد کرده‌اند. این رقم هم هفته گذشته ۲,۰۷۳ بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.