مدیرعامل با سابقه‌ی شرکت بیت‌مین رسماً این شرکت را ترک خواهد کرد

مدیرعامل با سابقه‌ی شرکت بیت‌مین رسماً این شرکت را ترک خواهد کرد

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

کناره‌گیری جیهان وو از شرکت بیت‌مین

جیهان وو(Jihan Wu)؛ یکی از بنیان‌گذاران شرکت بیت‌مین(Bitmain) و مدیرعامل سابق این شرکت در روز بیست و ششم ژانویه از طریق حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که تصمیم گرفته است از سمت خود در شرکت بیت‌مین کناره‌گیری کند. در نتیجه به‌نظر می‌رسد که نبرد بنیان‌گذاران شرکت بیت‌مین برای کسب قدرت پایان یافته است.

مدیرعامل سابق شرکت بیت‌مین در پیامی رمزنگاری شده به فالورهای خود در شبکه‌ی اجتماعی توییتر اعلام کرد که اختلاف طولانی در میان بنیان‌گذاران شرکت بیت‌مین به روشی دوستانه و سازنده حل و فصل شده است.

وو پس از 8 سال فعالیت در جایگاه مدیر عامل شرکت بیت‌مین اعلام کرد که «من از سمت مدیریت عاملی شرکت بیت‌مین کناره‌گیری کرده‌ام.»

پیام جیهان وو
در پی توافق میان بنیان‌گذاران شرکت بیت‌مین: «پیام رمزنگاری شده»

بر اساس گزارش کوینیت، میکره ژان(Micree Zhan)؛ یکی از بنیان‌گذاران شرکت بیت‌مین در بخشی از این توافق نیمی از سهام شرکت بیت‌مین را از وو و دیگر سهام‌داران خریداری کرده است. وی به ارزش 400 میلیون دلار وام را از شرکت بیت‌مین دریافت کرده است و متعهد شده است که 200 میلیون دلار دیگر را نیز از خارج شرکت تهیه کند.

بر اساس اظهارات وو شرکت بیت‌مین در روز دوشنبه(یک روز پیش از کناره‌گیری وی) 327 میلیون دلار ارزهای فیات را در اختیار داشته بود و ژان برای تسویه‌ی توافق به دوبرابر این مبلغ نیاز خواهد داشت. وی وضعیت مالی شرکت بیت‌مین را قدرتمند و سالم گزارش کرد و معتقد است که فعالیت این شرکت تحت تاثیر وام ژان قرار نخواهد گرفت.

مدیریت سرویس استخراج ابری

با این وجود وو صنعت رمزارزها را به‌طور کامل ترک نخواهد کرد. وی در بخش از قرارداد تسویه با ژان، مدیریت سرویس استخراج ابری بیت‌دیر(Bitdeer) را به‌طور مستقل از شرکت بیت‌مین بر عهده خواهد گرفت. در همین راستا استخر استخراج آنت‌پول(Antpool) به عنوان یک شرکت مستقل و تحت هدایت ژان فعالیت خواهد کرد.

پیش از آغاز نبرد بنیان‌گذاران شرکت بیت‌مین، این شرکت در آگوست 2019 میلادی 12 میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده بود. پیام وو نشان می‌دهد که این شرکت همچنان قصد دارد طرح عرضه‌ی اولیه‌ی عمومی خود را اجرایی کند.

نظر شما نسبت به کناره‌گیری جیهان وو از مدسریت عاملی شرکت بیت‌مین چیست؟ آیا بیت‌مین بدون حضور وو نیز همچنان جایگاه خود را به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات استخراج رمزارز جهان حفظ خواهد کرد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.