مدیرعامل بانک تجارت فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت

مدیرعامل بانک تجارت فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

به گزارش اقتصادآنلاین، متن پیام رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت به شرح زیر است:

بسمه تعالی

یک ماه به بندگی و نیایش و عبادت و استغفار گذشت. یک ماه مهمان سفره الهی بودیم و درهای رحمت خداوند به روی بندگان گشوده بود و بی‌تردید هر کس به اندازه توان کوشید تا از سفره پربرکت رمضان استفاده کند.

رمضان برای ما مسلمانان نه فقط ماه عبادت و بندگی که ماه همدلی و مهربانی و دستگیری از یکدیگر است. هر سال رمضان که می‌رسد سفره‌های مهربانی است که گسترده می‌شود و مهربانی‌ها و همدلی‌ها سرشار. امسال به سبب شیوع ویروس کرونا رمضان دشواری‌های خودش را داشت و به جای سفره‌های گسترده افطار سفره‌های مهربانی و مردم‌داری و خدمت‌رسانی گسترده شده بود.

پایان رمضان پایان همدلی‌ها و مهربانی‌ها نیست، همچنان‌که پایان بندگی و نیایش نیست و درهای رحمت الهی همواره به روی بندگان باز است.

با چشمانی حسرت‌بار سحرها و افطارها را به یاد می‌آوریم و دلتنگ نیایش‌ها و لحظه‌های بی‌جایگزین عبادت می‌شویم که در رمضان حلاوتی دیگر دارد. رمضان را وداع می‌گوییم و چشم‌انتظار رمضان آینده می‌نشینیم و امید داریم تا همچون گذشته، خانواده خدوم بانک تجارت در هر شرایط و با هر دشواری باز هم در مسیر انجام وظیفه و خدمتگزاری  پیشرو باشد.

عید سعید فطر بر شما که یک ماه را به بندگی خداوند و مهربانی با بندگان او پشت سر گذاشتید مبارک باد.

رضا دولت آبادی

مدیرعامل بانک تجارت


لینک کپی شد


برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.