مدیران کریپتو فکر می‌کنند که بازار خرسی برای این صنعت خوب است

مدیران کریپتو فکر می‌کنند که بازار خرسی برای این صنعت خوب است
خلاصه اخبار

رمزارزها در سال جاری تاکنون تحت فشار قرار گرفته‌اند، اما برخی از مدیران ارزهای دیجیتال…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

رمزارزها در سال جاری تاکنون تحت فشار قرار گرفته‌اند، اما برخی از مدیران ارزهای دیجیتال با وجود اینکه این صنعت در حال از دست دادن پول و اعتبار است، فکر می‌کنند که این چیز خوبی برای آن است.

اوایل امروز، برتراند پرز (Bertrand Perez) از بنیاد Web3 به رسانه تجاری CNBC گفت که اصلاحات مداوم بازار باعث از بین رفتن پروژه های با کیفیت پایین می‌شود. در همین حال، عوامل این صنعت به جای درآمد سریع، بیشتر بر ساخت و ساز متمرکز خواهند شد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، برد گارلینگ هاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، از سرمایه گذاران خواسته است که در واکنش به سقوط اخیر بازار، کوچک نمایی کنند. علیرغم تلاطم مداوم بازار، نظر او در مورد بازار در بلندمدت صعودی باقی می‌ماند.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال پس از رسیدن به حدود 3 تریلیون دلار در اوایل نوامبر 2021 (اواسط آبان 1400)، اکنون به 1/18 تریلیون دلار کاهش یافته است.

بیت کوین، برترین ارز دیجیتال بازار، اوایل امروز به 28،336 دلار سقوط کرد.

Mihailo Bjelic، یکی از بنیانگذاران Polygon معتقد است که برای منطقی تر شدن بازار پس از بیش از یک سال رونق شدید که منجر به رشد توکن های غیرمثلی (NFT) و میم کوین ها شد، به اصلاحی سالم نیاز است.

شایان ذکر است، احساسات صنعت بزرگ کریپتو در شروع بازار نزولی قبلی هم به همین شکل بوده است. در اوایل سال 2018، ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، یکی از بنیانگذاران اتریوم، اظهار داشت که بسیاری از پروژه های رمزارزی به وعده های خود عمل نکرده‌اند. صنعت کریپتو در آن سال یک زمستان تمام عیار رمزارزی را تجربه کرد و بسیاری از کارشناسان معتقدند که همین سناریو می‌تواند این بار نیز رخ دهد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، اسکات مینرد (Scott Minerd)، مدیر ارشد اجرایی Guggenheim اخیرا پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین ممکن است به 8000 دلار هم سقوط کند.

آنتونی اسکاراموش (Anthony Scaramouch) از SkyBridge گفت که قیمت بیت کوین ممکن است تا 18،000 دلار هم کاهش یابد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.
منبع: u.today