محدودیت در عرضه بنزین نداریم

محدودیت در عرضه بنزین نداریم
خلاصه اخبار

فهرست عناوین به گزارش خبرخودرو،اسدالله قلیزاده رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: در ایام نوروز همه مردم میتوانند با کارت سوخت شخصی خود طبق روال قبل بنزین دریافت کنند، محدودیت وجود کارت آزاد در جایگاهها دلیلی بر عدم ارایه سوخت به میزان نیاز مردم نیست قلیزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرخودرو گفت: در اکثر استانهای […]

به گزارش خبرخودرو،اسدالله قلیزاده رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: در ایام نوروز همه مردم میتوانند با کارت سوخت شخصی خود طبق روال قبل بنزین دریافت کنند، محدودیت وجود کارت آزاد در جایگاهها دلیلی بر عدم ارایه سوخت به میزان نیاز مردم نیست

قلیزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرخودرو گفت: در اکثر استانهای کشور تعداد کارتهای آزاد جایگاهها به تعداد نازلها نیست و با توجه به شلوغی پمپ بنزینها در ایام نوروز، طبیعیست که مردم نباید صرفا به امید کارت آزاد جایگاه باشند، بلکه باید کارت سوخت شخصی خود را همراه داشته باشند و از بخش سهمیه یا بخش آزاد کارت خود به راحتی استفاده کنند.

وی ادامه داد: حتی در استانهای مرزی که به نسبت سایر استانها محدودیت در ارایه سوخت وجود دارد، تدابیری اندیشیده شده که مردم و مسافران نوروزی با کارت سوخت خود به هر میزان که دستگاه اجازه سوختگیری میدهد بنزین دریافت کنند و هیچکس نمیتواند ممانعتی از این اقدام کند. همچنین تلاش ویژه ای برای در سرویس بودن کارتخوانهای سامانه هوشمند سوخت طی این ایام انجام میشود تا خرابیها به حداقل برسد.

قلیزاده افزود: تدابیر خوبی برای توزیع سوخت اندیشیده شده و مالکان جایگاهها و پرسنل ایشان با تمام توان و شبانه روزی فعالیت خواهند کرد و تامین سوخت از سوی شرکتهای تابعه بدون اولویت بندی و با سرعت به جایگاهها ارسال میشود، از نظر ما همه مردم در اقصی نقاط ایران باید خدمت دریافت کنند و هیچ اولویتی در ارائه خدمت به مردم خصوصا نوروز نباید وجود داشته باشد. مردم بدانند تمامی نظارتهای لازم انجام میشود. پیش بینی میکنیم بیشترین افزایش مصرف را در هفته اول تعطیلات نوروزی داشته باشیم.

قلیزاده از مردم درخواست کرد که برای رعایت نظم به توصیه های مدیران جایگاهها و تابلوهای ایمنی توجه ویژه داشته باشند.

مرجع: خبر خودرو