محبوبیت بیت‌کوین در میان سالمندان آمریکایی ناچیز است

محبوبیت بیت‌کوین در میان سالمندان آمریکایی ناچیز است
خلاصه اخبار

نتیجه‌ی نظر‌سنجی Gold IRA Guide نشان می‌دهد که تقریبا همه‌ی سالمندان آمریکایی شناختی از بیت‌کوین نداشته و یا علاقه‌ای به ورود به این حوزه ندارند

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت، می‌دانیم بیت‌کوین در میان جمعیت سالمندان به‌طور گسترده پذیرفته نشده است. وارن بافت(Warren Buffett) و نوریل روبینی(Nouriel Roubini) نمونه‌های کاملی از ناسازگاری این بخش از جامعه با دارایی‌های رمزنگاری شده هستند. این دارایی‌ها توسط تکنولوژی نوینی پشتیبانی می‌شوند که قابل توضیح نبوده و اغلب سالمندان نمی‌توانند مفهوم آن را درک کنند.

بافت در هفته‌ی گذشته بر ادعای پیشین خود تاکید کرد. وی در گذشته بیت‌کوین را «مرگ موش» خوانده بود. وی رمزارزها را توهمی خواند که توسط هیچ شیء و یا دارایی ملموسی پشتیبانی نمی‌شود و برای سهامداران خود سود‌آوری نخواهد داشت. البته، بافت بیت‌کوین را پدیده‌ای جدا از استاندارد‌های یک بازار سهام ارزیابی می‌کند.

در حالی که دانش بافت از رمزارزها سوال برانگیز است، مطمعنا شرایط برای دیگر افرادی که سن و سال برابری با وی دارند، شرایط متفاوت است. نتیجه‌ی یک نظر‌سنجی نشان داد که خلاء دانش و درک این موضوع به پیشرفت رمزارزها در این حوزه کمک نمی‌کند.

بافت در هفته‌ی گذشته بر ادعای پیشین خود تاکید کرد


سالمندان از بیت‌کوین استقبال نمی‌کنند

نظر‌سنجی اخیری که توسط مجله‌ی مالی Gold IRA Guide در میان ۱۰۰۰ بازنشسته آمریکای انجام شد، نشان می‌دهد که بیت‌کوین در میان سالمندان محبوب نیست. در حقیقت، با وجود آن‌که بیت‌کوین در سال ۲۰۱۷ و ابتدای ۲۰۱۸ در ایستگاه‌های تلوزیونی و رسانه‌ها به‌طور گسترده‌ای مورد بحث قرار می‌گرفت، یک سوم شرکت‌کنندگان در این نظر‌سنجی با بیت‌کوین آشنایی ندارند.

سالمندان از بیت‌کوین استقبال نمی‌کنند
Results of the survey

با این وجود، ۵۶٫۷ درصد از شرکت‌کنندگان اعلام کردند که با بیت‌کوین آشنایی دارند اما نسبت به خرید آن دچار تردید هستند. این افراد معتقدند که رمزارزها دارای «ساختار کاملا تخیلی» و مستعد قیمت‌های غیر واقعی(حبابی شدن) هستند. به‌وضوح ریسک گریزی سالمندان یک مانع جدی است. مارک تورنر(Mark Turner)، سردبیر Gold IRA اظهار داشت:

با در نظر گرفتن نتیجه‌ی این نظر سنجی، باید جامعه‌ی بیت‌کوین در زمینه‌ی آموزش و توضیح مزایای بی‌شمار تکنولوژی بیت‌کوین که صنایع و کسب و کار‌ها به مخاطبان خود ارائه می‌کنند، عملکرد بهتری داشته باشند. آن‌ها باید دیدگاه اشتباهی که بیت‌کوین را ساختار کاملا تخیلی و بی‌ارزش عنوان می‌کند را از بین ببرند(عاملی که موجب می‌شود سرمایه‌گذاران قدیمی حباب‌های قیمتی را به‌ یاد بیاورند).

باید توجه داشت که ۲٫۷ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظر‌سنجی ادعا می‌کنند که مالک بیت‌کوین هستند.

منبع: coinit.ir