مجوز عرضه ۶۰۰ میلیارد تومانی اوراق مشارکت شهرداری شیراز صادر شد/ نرخ سود: ۱۸ درصد

مجوز عرضه ۶۰۰ میلیارد تومانی اوراق مشارکت شهرداری شیراز صادر شد/ نرخ سود: ۱۸ درصد
خلاصه اخبار

مدیرعامل تأمین سرمایه بانک ملت از عرضۀ اوراق مشارکت شهرداری شیراز، به ارزش ۶۰۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین، روح اله حسینی مقدم، مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه بانک ملت در خصوص انتشار اوراق 6000 میلیارد ریالی شهرداری شیراز گفت: شهرداری شیراز به منظور احداث خط دو و تکمیل خط یک قطار شهری این شهر، از محل بند (د) تبصره (5) قانون بودجه کل کشور، انتشار اوراق مشارکت به ارزش 6000 میلیارد ریال را در دستور کار داشت که مجوز نهایی انتشار اوراق مزبور با نرخ سود سالانه ۱8 درصد صادر شد.

وی در ادامه افزود: عرضه اولیه این اوراق روز یکشنبه دوم تیر تا سه‌شنبه چهارم تیر در شعب منتخب بانک شهر و به صورت الکترونیکی و با نام، از طریق سامانه مجاز سیما صورت می پذیرد.

حسینی مقدم در ادامه تصریح کرد: تعهدپذیره‌نویسی این اوراق توسط تامین سرمایه بانک ملت انجام خواهد شد و از آنجا که این اوراق غیرقابل بازخرید در بازار پول هستند، معاملات ثانویه و انجام تعهدات بازارگردانی آن پس از گشایش نماد در بورس اوراق بهادار تهران صورت خواهد پذیرفت.

مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه بانک ملت در پایان اظهار کرد: مدت مشارکت این اوراق چهار ساله و مقاطع پرداخت سود علی الحساب آن هر سه ماه یکبار است. همچنین مرجع تضمین‌کننده این اوراق سازمان برنامه و بودجه کشور به نمایندگی از طرف دولت و همچنین بانک شهر است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای اوراق بدهی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.