مجوز افزایش سرمایه “کخاک” صادر شد

مجوز افزایش سرمایه “کخاک” صادر شد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه ۳۳ درصدی شرکت صنایع خاک چینی ایران از از محل مطالبات حال شده سهامداران و اورده نقدی موافقت کرد.به گزارش رادیوسهام به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، افزایش سرمایه ۱۲۵ میلیارد ریالی شرکت صنایع خاک چینی […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه ۳۳ درصدی شرکت صنایع خاک چینی ایران از از محل مطالبات حال شده سهامداران و اورده نقدی موافقت کرد.
به گزارش رادیوسهام به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، افزایش سرمایه ۱۲۵ میلیارد ریالی شرکت صنایع خاک چینی ایران از مبلغ ۳۷۵ میلیارد ریال به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال از سود انباشته و اندوخته طرح و توسعه از سوی سازمان بورس بلامانع اعلام شد.
افزایش سرمایه شرکت صنایع خاک چینی ایران به منظور احداث خط تولید انواع بلوک و پانل سبک گازی و ملات خشک خواهد بود.
بر اساس این گزارش، انجام افزایش سرمایه “کخاک” حداکثر تا ۶۰ روز پس از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز شده و انجام ان مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.
خبر انتخاب شده برای شما برگزاری ١١ مجمع بانکی از ٢١ بانک حاضر در بورس نگاهی به اطلاعیه‌های کدال نشان می‌دهد با پایان یافتن فصل مجامع از میان ۲۱ بانک حاضر در بازار سهام، مجمع صاحبان سهام ۱۱ بانک تا کنون برگزار شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها