مجوز افزایش سرمایه “اتکای” صادر شد

مجوز افزایش سرمایه “اتکای” صادر شد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه ۳۰ درصدی شرکت بیمه اتکایی ایرانیان از از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی موافقت کرد. افزایش سرمایه ۷۵۰ میلیارد ریالی شرکت بیمه اتکایی ایرانیان از مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۳ هزار […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه ۳۰ درصدی شرکت بیمه اتکایی ایرانیان از از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی موافقت کرد.
 افزایش سرمایه ۷۵۰ میلیارد ریالی شرکت بیمه اتکایی ایرانیان از مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۳ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته و سایر اندوخته ها از سوی سازمان بورس بلامانع اعلام شد.
افزایش سرمایه شرکت بیمه اتکایی ایرانیان به منظور اصلاح ساختار مالی و حفظ سهم بازار بیمه خواهد بود.
بر اساس این گزارش، انجام افزایش سرمایه “اتکای” حداکثر تا ۶۰ روز پس از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز شده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال دریافت نمایید.
برچسب‌ها