مجمع سیمان دورود سودی برای سهامداران نداشت

مجمع سیمان دورود سودی برای سهامداران نداشت
خلاصه اخبار

مجمع عمومی عادی سالانه کارخانه سیمان دورود(سدور)، برای سال مالی منتهی به 29 / 12 / 1397 روز گذشته برگزار و صورت مالی این دوره از سوی مدیرعامل سدور ارایه شد. وی سود خالص دوره را ۴ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان اعلام کرد.

به گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، مجمع سال مالی منتهی به پایان اسفند 1397 سیمان دورود با حضور اعضای هیات مدیره، مدیر عامل هلدینگ سیمان فارس و خوزستان و سیمان ارومیه، نماینده رسمی بورس، حسابرس قانونی و بازرس مستقل و همچنین مشارکت بیش از ۵۰ درصدی سهامداران عصر روز گذشته، ۲۱ اردی بهشت ۹۸ برگزار شد.
به گزارش خبرنگار «با اقتصاد»، نیما خواجه مهمدی، مدیر عامل سیمان درود، با قرائت صورت مالی منتهی به 29 اسفند 97، اظهار کرد که به دلیل زیان انباشته سدور در سال های گذشته، توزیع سود خالص ندارند و سود دوره ای به سهامداران تعلق می گیرد.
به گفته مهمدی، واحد یک کارخانه سیمان درود پس از 4 سال توقف، از مهرماه 97 به خط تولید بازگشت و بیش از 47 هزار تن کلینکر برای مقاصد صادراتی تولید کرد.
مدیرعامل صدور همچنین با پیش بینی تولید ۸۰۰ هزار تن کلینیکر در سال 98، اعلام کرد: بیش از 765 هزار تن تولید سیمان در سال 97 تولید کردیم و پیش بینی ما برای پایان امسال ۸۴۰ هزار تن انواع سیمان است.
در ادامه صورت مالی منتهی به 29 اسفند 97 سدور، فروش این کارخانه در سال 98 با ۲۵ درصد افزایش ریالی مواجه شده و میزان فروش به ۱۱۶ میلیارد تومان خواهد رسید. مهمدی همچنین از سوددهی سدور در سال ۹۷ و پس از چند سال زیاندهی خبر داد و برای سال 98، سود 6 میلیارد و 600 میلیون تومانی را پیش بینی کرد. وی سال 97 را برای تمامی بنگاه های تولید، سالی بسیار سخت و دشوار دانست.
در نشست مجمع سالانه مالی منتهی به 29 اسفند 97 سدور، سعید حیدری، مدیر مجامع سیمان فارس خوزستان، ریاست جلسه را بر عهده داشت. محسن کلاه کج، عضو هیات مدیره سیمان ارومیه، عربعلی دوستی، به عنوان ناظر جلسه، اسحاق جمال امیدی، منشی هیات رییسه مجمع، مجتبی سرداری، نماینده بورس و علی اصغر فرخ حسابرس و بازرس قانونی حضور داشتند.
همچنین بیش از 50 درصد از سهامداران سدور هم در مجمع سالانه شرکت کردند و پس از ارایه گزارش های مالی منتهی به سال مالی 29 اسفند 97، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.

منبع: baeghtesad.com

برچسب‌ها