مبلغ فروش «قمرو» ۱۰۷درصد افزایش یافت

مبلغ فروش «قمرو» ۱۰۷درصد افزایش یافت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت قند مرودشت در فعالیت یک ماهه مهر۱۳۹۸ توانسته مبلغ فروش خود را ۱۰۷ درصد افزایش دهد.  شرکت قند مرودشت طی گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۳۰مهر۱۳۹۸ مبلغ فروش خود را به ۱۸۹میلیارد و ۶میلیون ریال برساند. مبلغ فروش این شرکت در شهریور۱۳۹۸ به ۹۱میلیارد و […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت قند مرودشت در فعالیت یک ماهه مهر۱۳۹۸ توانسته مبلغ فروش خود را ۱۰۷ درصد افزایش دهد.

 شرکت قند مرودشت طی گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۳۰مهر۱۳۹۸ مبلغ فروش خود را به ۱۸۹میلیارد و ۶میلیون ریال برساند. مبلغ فروش این شرکت در شهریور۱۳۹۸ به ۹۱میلیارد و ۲۰۷میلیون ریال رسید که طی مهر ماه معادل ۱۰۷درصد افزایش یافته است.

این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۰مهر۱۳۹۸ توانسته مبلغ فروش خود را به ۲۸۸میلیارد و ۲۸۰میلیون ریال برساند.

«قمرو» در گزارش ۱۲ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ اعلام کرده است که قصد دارد در دوره ۱۲ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۹ ظرفیت کارخانه را به میزان ۲هزار و ۵۰۰ تن ارتقا دهد.

علاوه بر یان نرخ فروش محصولات برای دوره ۱۲ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۹ نرخ فروش محصول اصلی شرکت از طرف سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تعیین می شود و در صورت اشباع بازار از محصول شکر کاهش نرخ فروش از نرخ مصوب دولت نیز متصور است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها