ماینرهای آلت کوین های برتر در حال خروج از شبکه می باشند!

ماینرهای آلت کوین های برتر در حال خروج از شبکه می باشند!
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین، پاداش ماینرها برای بسیاری از آلتکوین های برتر به طور خطرناکی در سطح کمی می‌باشد. اطلاعات موجود نشان می‌دهد که مجموع درآمد کسانی که طی ۲۴ ساعت گذشته از سیستم های رایانه ای خود برای ایمن سازی آلتکوین های مختلف استفاده می‌کنند تنها چند صد دلار […]

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین، پاداش ماینرها برای بسیاری از آلتکوین های برتر به طور خطرناکی در سطح کمی می‌باشد. اطلاعات موجود نشان می‌دهد که مجموع درآمد کسانی که طی ۲۴ ساعت گذشته از سیستم های رایانه ای خود برای ایمن سازی آلتکوین های مختلف استفاده می‌کنند تنها چند صد دلار و حتی کمتر می‌باشد.

یکی از کاربران توییتر به اسم WhiteRabbit به این اطلاعات اشاره کرده است. این اطلاعات نشان می‌دهد که کارمزد ایجاد شده طی ۲۴ ساعت گذشته توسط ماینرهای بیت کوین SV، لایت کوین، بیت کوین کش و XRP همگی کمتر از ۵۰۰ دلار بوده است.

بیت کوین کش و بیت کوین SV آلتکوین هایی با کمترین کارمزد

کمترین کارمزدها توسط ماینرهای بیت کوین کش و بیت کوین SV ایجاد شده است که به ترتیب ۱۰۳.۹۱ و ۷۹.۹۴ دلار بوده اند. در این خصوص، WhiteRabbit در توییت خود این سوال را پرسیده است که:

شرایط کارمزد ماینرها خوب نیست. چه زمانی ماینرهای بیت کوین کش، لایت کوین و بیت کوین SV تجهیزات ماینینگ خود را خاموش خواهند کرد؟

البته فقط کارمزدها بیانگر تمام شرایط موجود نمی‌باشند. ماینرهای بیت کوین کش، بیت کوین SV و لایت کوین علاوه بر کارمزدهای هر تراکنش، پاداش ماینینگ بلاک را نیز دریافت می‌کنند. اگرچه این موضوع باعث کمرنگ شدن کارمزدهای کم فعلی می‌شود، اما شبکه های مورد نظر نیز در هاوینگ های خود باعث کاهش پاداش ماینینگ می‌شوند.

در جواب توییت فوق، یکی از کاربران در کامنت خود نوشت که قبلا نیز چنین شواهدی از مهاجرت ماینرها از شبکه لایت کوین وجود داشته است. سختی ماینینگ و هش ریت از زمان هاوینگ لایت کوین در اوایل تابستان سال جاری کاهش یافته اند. هش ریت شبکه که در اوایل ماه آگوست بیش از ۴۸۰ تراهش در ثانیه بود، اکنون به ۲۵۲.۵ تراهش در ثانیه رسیده است. با وجود آنکه کارمزدها در صدد کمک به کاهش ناگهانی درآمد ماینرها می‌باشند، شواهد نشان می‌دهد که بسیاری از ماینرها این شبکه را ترک کرده اند.

هزینه های زیاد مصرف انرژی

کاربر WhiteRabbit در ادامه افزود که استفاده از دستگاه محبوب ++Antminer L3 برای استخراج لایت کوین به هزینه انرژی کمتر از ۰.۰۲۳۲ دلار در هر کیلووات ساعت نیاز دارد. طبق اطلاعات GlobalPetrolPrices.com، این موضوع باعث می‌شود که ماینینگ با این دستگاه سودآور نباشد.

در عین حال، استفاده از ماشین حساب ماینینگ سایت WhatToMine.com نشان می‌دهد هنگامی که قیمت برق بیش از ۱۱ سنت در هر کیلووات می‌شود، استخراج با سخت افزار پیشرفته با توان ۵۷ تراهش در ثانیه نیز سودآور نمی‌باشد. اگرچه این موضوع باعث سودآور شدن استخراج ارز دیجیتال در بسیاری از کشورهای جهان می‌شود، اما این ماشین حساب هزینه های سخت افزاری، هزینه مالکیت مکان مورد نظر یا سیستم های خنک کننده مورد نیاز را مدنظر قرار نمی‌دهد. مشخصا کارمزد ۸۰ دلاری در سراسر شبکه نمی‌تواند پاسخگوی این هزینه های ضروری باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.