مانی‌گرم همکاری خود با ریپل را به حالت تعلیق درآورد

مانی‌گرم همکاری خود با ریپل را به حالت تعلیق درآورد

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

مانی‌گرم همکاری با ریپل را به حالت تعلیق درآورد

شرکت مانی‌گرم(MoneyGram) که در حوزه‌ی انتقال وجوه بانکی فعالیت دارد، در میانه‌ی نبرد شرکت ریپل(Ripple Labs) با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) اعلام کرد که همکاری با این شرکت را به حالت تعلیق درآورده است. بر اساس گزارش کوینیت، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در شکایت خود از شرکت ریپل ادعا کرده است که این شرکت رمزارزهای ایکس.آر.پی(XRP) را به‌طور غیرقانونی به فروش رسانده است.

پلتفرم‌های بزرگ مبادلات رمزارز همانند کوین‌بیس(Coinbase) و شاخه‌ی آمریکایی صرافی باینسس(Binance US) نیز در مواجهه با نبرد کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا با شرکت ریپل، رمزارز ایکس.آر.پی را از پلتفرم خود حذف کرده‌اند.

شرکت مانی گرم در گزارش درآمد سه‌ماهه‌ی چهارم سال 2020 میلادی اعلام کرد:

به دلیل نتیجه‌ی نامشخص دعوی شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از ریپل، تجارت در پلتفرم این شرکت را متوقف کرده است. MoneyGram

این شرکت افزود که در سه‌ماهه‌ی نخست سال 2021 میلادی «برنامه‌ای برای کسب منفعت از توسعه‌ی بازار ریپل ندارد.»؛ یعنی این شرکت انتظار ندارد که در سه‌ماهه‌ی نخست سال جاری از همکاری با شرکت ریپل درآمدی را کسب کند.

شرکت ریپل اعلام کرد که قرارداد چند ساله‌ی مشارکت خود با مانی‌گرم همچنان معتبر است و تنها به استفاده از پلتفرم مبادلات او.دی.ال(ODL) این شرکت محدود نمی‌شود. سخنگوی ریپل افزود: «ما با همکاری یکدیگر به‌طور فعال کاربرد‌های جایگزین محصولاتمان را بررسی می‌کنیم. ما با مانی‌گرم راه‌های حرکت به جلو را جستجو می‌کنیم و اطمینان داریم که در پایان این نبرد حقوقی، شفافیت بیشتری نسبت به چگونگی استفاده از رمزارزها و فن‌آوری بلاکچین در آمریکا وجود خواهد داشت.»

نبرد ریپل و قانون‌گذاری شفافیت را افزایش خواهد داد

ریپل قصد دارد رمزارز ایکس.آر.پی را به عنوان ابزار کارآمدتری برای انتقال پول معرفی کند و برای استفاده از رمزارز ایکس.آر.پی به عنوان ابزار تامین نقدینگی همکاری با موسسات مالی بزرگ همانند بانک سن‌تندر(Santander Bank) و بانک آمریکا(Bank of America) را آغاز کرده است.

مانی‌گرم از محصولات ریپل برای تسهیل پرداخت‌های بین‌المللی استفاده کرده است. شرکت ریپل در نوامبر 2019 پنجاه میلیون دلار بر روی سرویس انتقال پول مانی‌گرم سرمایه‌گذاری کرده است. در پی دعوی حقوقی شرکت ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، مانی گرم رویکرد محتاطانه‌ای را در همکاری خود با ریپل اتخاذ کرده است.

مانی‌گرم اعلام کرد که «تحولات روند دادرسی شرکت ریپل را که بر همکاری با ریپل تاثیر می‌گذارند را به دقت دنبال خواهد کرد.» این شرکت تاکید کرده است که از شبکه‌ی ریپل‌نت(RippleNet) و یا محصول تامین نقدینگی ریپل(ODL) برای انتقال مستقیم دارایی مشتریان استفاده نکرده است.

نظر شما نسبت به رویکرد مانی‌گرم نسبت به ریسک همکاری با شرکت ریپل چیست؟ آیا ریپل در نهایت دعوی حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا را با موفقیت پشت‌سر خواهد گذاشت؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران
  • به نظر من هیچ دولتی نمیتواند جلوی ارزهای دیجیتال رو بگیره …ارزهای های دیجیتال یعنی پول آینده تمام کشور ها …ایران هم باید با ارزهای دیجیتال تمام صادرات و واردات خود را انجام دهد …انتفال پول دیجیتال بسیار راحت هست و در عرض ۱۰ دقیقه میتوان پول فروشنده را پرداخت کرد ….در آینده نه چندان دور تمام روابط های بین بانکی حذف خواهد شد …سوئیفت کمتر از پنج سال دیگه از عمر نخواهد داشت …

  • باسلام بله رمز ارز ریپل سومین رمز ارز دنیا بوده او با سرعت بالا در تراکنشها در ایند چشم امداز روشنی دارد