مامور ویژه IRS: آینده از آن کریپتو است اما تقلب های زیادی نیز وجود دارد

مامور ویژه IRS: آینده از آن کریپتو است اما تقلب های زیادی نیز وجود دارد
خلاصه اخبار

یک نماینده ویژه ارشد از خدمات درآمد داخلی در کنفرانسی گفته است که NFTها و…

یک نماینده ویژه ارشد از خدمات درآمد داخلی در کنفرانسی گفته است که NFTها و رمزارزها “آینده” هستند اما تاکید کرد که کلاهبرداری و دستکاری هنوز در این فضا بیداد می کند.
رایان کورنر(Ryan Korner) از دفتر تحقیقات جنایی IRS در لس آنجلس این رویداد مجازی را که روز سه‌شنبه توسط دانشکده حقوق USC Gould، بیان کرد.
او در این رویداد گفت که بخش IRS CI رشد قابل توجه بخش کریپتو را تایید می کند، اما خاطرنشان کرد که استفاده از دارایی های دیجیتال به پرداخت و معامله محدود نشده است. او رفتارهای غیرقانونی مختلفی مانند کلاهبرداری از جمله پولشویی، دستکاری بازار و فرار مالیاتی را تشریح کرد.

او در مورد دخالت افراد مشهور در این فضا صحبت کرد، شاید به نمونه هایی مانند کیم کارداشیان و فلوید می ودر فکر کرد که اخیراً به دلیل تبلیغ یک توکن ظاهراً تقلبی به نام EthereumMax دچار مشکل شدند.

کورنر همچنین اظهار داشت که IRS با سایر سازمان‌های فدرال از جمله وزارت دادگستری همکاری کرده است تا “اطمینان حاصل شود که همه در یک مسیر هستند و جلوتر از جنایتکاران می‌مانند.”
بازرسان IRS مبلغ 3.5 میلیارد دلار رمزارز مرتبط با جرایم مالی را در طول سال مالی 2021 توقیف کردند. این شامل 93٪ از کل دارایی های توقیف شده توسط این بخش در آن بازه زمانی است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.

منبع:cointelegraph