فرایند لیست شدن یک ارز در صرافی کوین بیس | کدام ارزها در مرحله پذیرش قرار دارند؟

فرایند لیست شدن یک ارز در صرافی کوین بیس | کدام ارزها در مرحله پذیرش قرار دارند؟
خلاصه اخبار

در طی این هفته 3 ارز دیجیتال در صرافی کوین بیس لیست شدند و قابل معامله خواهند بود. ارزهای بارن بریج (BOND)، لایو پیر (LPT) و کوانت (QNT) در این لیست قرار دارند.

در طی هفته گذشته 4 ارز دیجیتال در صرافی کوین بیس لیست شدند. و قابل معامله خواهند بود و در این هفته نیز کوین بیس 3 ارز دیجیتال دیگر را در صف پذیرش قرار داد. کوین بیس، پس از بایننس بزرگترین صرافی از نظر حجم معاملات روزانه می باشد. این صرافی وسواس زیادی را برای افزودن ارزهای دیجیتال به پلتفرم معامللاتی خود دارد. هر ارز دیجیتال قبل از لیست شدن در کوین بیس توسط تیمی متخصص به دقت مورد بررسی قرار می­گیرد و در صورت تایید اعتبار و پتانسیل کافی، مورد تایید قرار خواهد گرفت. با توجه به فرایند سختگیرانه­ای که صرافی کوین بیس تا امروز برای لیست کردن ارزهای دیجیتال جدید در پیش گرفته است، لیست شدن یک ارز دیجیتال در این صرافی می­تواند اعتبار بالایی به آن ببخشد و باعث افزایش قیمت آن در کوتاه مدت و بلند مدت گردد.

در کوتاه مدت شوک خبری لیست شدن ارز مورد نظر در صرافی و افزایش نسبی حجم تقاضا، می،تواند باعث جهش قیمت آن گردد که معمولا تا زمان کوتاهی پس از لیست شدن در صرافی ادامه پیدا خواهد کرد و در بلند مدت افزایش اعتبار و محبوبیت ارز موجب ارزشمند شدن آن از دید معامله گران خواهد شد.

پس از تایید یک ارز دیجیتال فرایند لیست شدن در صرافی کوین بیس آغاز می شود. این فرایند چهار مرحله دارد.

  1. انتقال (Transfer-only):

در این مرحله کاربران قادر خواهد بود کیف پولی برای ارز دیجیتال مورد نظر در حساب خود ایجاد کنند و دارایی خود را به آن منتقل کنند. این مرحله بسته به نظر کارشناسان صرافی ممکن است بین یک تا دو روز ادامه داشته باشد.

  • پیش گشایش (Post-only):

در این مرحله کاربران قادر خواهند بود سفارش­های خرید و فروش خود را ثبت نمایند اما این سفارش­ها انجام نخواهد شد. این مرحله نیز بسته به نظر کارشناسان ناظر بر بازار حداقل یک دقیقه خواهد بود.

برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال مراجعه کنید.
  • کشف قیمت (Limit-only):

در این مرحله سفارش های ثبت شده در فاز پیش گشایش، با یکدیگر مچ خواهند شد تا کشف قیمت صورت بگیرد. در طی این مرحله کاربران قادر نخواهند بود سفارش جدیدی ثبت نمایند. فرایند کشف قیمت حداقل ده دقیقه زمان خواهد برد.

  • معاملات عادی (Full trading):

پس از کشف قیمت معاملات عادی در ارز دیجیتال آغاز خواهد شد و کاربران قادر خواهند بود از تمامی امکانات کوین بیس همچون معاملات شرطی در معاملات خود استفاده  نمایند.

کدام ارزهای دیجیتال اخیرا در صرافی کوین‌بیس لیست شده‌اند؟

در تاریخ چهارشنبه 23 ژوئن 3 ارز دیجیتال بارن بریج (BOND)، لایو پیر (LPT) و کوانت (QNT) در فاز اول یعنی انتقال قرار گرفتند و و در 25 ژوئن نیز در فاز پیش گشایش قرار خواهند گرفت.

فرایند لیست شدن یک ارز در صرافی کوین بیس | کدام ارزها در مرحله پذیرش قرار دارند؟

ارز دیجیتال دات (DOT) مربوط به بلاکچین پولکادات از روز دوشنبه 14 ژوئن در فاز انتقال قرار گرفت و فرایند پیش گشایش آن در روز چهارشنبه 16 ژوئن آغاز خواهد شد.

از روز سه شنبه 15 ژوئن نیز ارزهای چلیز (CHZ)، شیبا (SHIB) و کیپ (KEEP) در فاز انتقال قرار خواهند گرفت و در صورت رسیدن به حجم مورد نیاز، فاز معاملاتی آن­ها با انجام پیش گشایش در روز پنجشنبه 17 ژوئن، شروع خواهد شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران
  • سلام و ممنون میشویم اخبار بازارهارو یک روز قبل و یا چند ساعت قبل برامون ارسال کنید

  • سلام ممنون از اطلاع رسانی شما. موفق باشید.

  • با سلام اسم این ارز چیه و از کدام سایت باید خریداری شود