قیمت طلا، سکه و دلار امروز سه شنبه 1398/04/04 | روز کم نوسان بازار، افزایش حباب منفی طلا

قیمت طلا، سکه و دلار امروز سه شنبه 1398/04/04 | روز کم نوسان بازار، افزایش حباب منفی طلا
خلاصه اخبار

صرافی های منتخب بازارساز بانکی در چهارمین روز هفته با کاهش 50 تومانی نرخ های خود نسبت به روز دوشنبه فعالیت خود را آغاز کردند.

بر این اساس نرخ خرید هر اسکناس دلار آمریکا ۱۳1۵۰ تومان و نرخ فروش ۱۳0۵۰ تومان، نرخ خرید هر اسکناس یورو ۱۵0۵۰ تومان و نرخ فروش ۱49۵۰ تومان میباشد. اما در ادامه در ساعت 13:25 دقیقه ، 50 تومان از نرخ های آغازین خود کاستند.

اما در بازار آزاد هر اسکناس دلار آمریکا در محدوده­ی قیمتی 13220 تومان معامله می­شود. همچنین حواله درهم امارات که در ساعات ابتدایی روز کاری با نرخ 3600 تومان شروع به کار کرد با نوسان محدود 10 تومانی در معاملات امروز همراه بوده است و هم اکنون به نرخ آغازین خود در حال معامله می باشد.

در بازار طلای جهانی اونس همچنان در ادامه روند صعودی پرقدرت خود همچنان در مدار صعود قراردارد. هم اکنون هراونس طلا با افزایش حدود 13 دلاری ، 1430 دلار و 16 سنت قیمت دارد.

از برنامه های خبری که می تواند بر روند اونس تاثیرگذار باشد مصاحبه امشب جیروم پاول ریاست فدرال رزرو است که هرگونه اظهار نظر درباره سیاست فدرال رزرو در مورد نرخ بهره می تواند بر بازار تاثیرگذار باشد.

بازار طلای داخلی همانند شاخص ارزی کم نوسان دنبال می شود در معاملات امروز هر سکه امامی با افزایش جزئی و با قیمت 4700000 تومان درحال معامله می باشد.

همچنین هرگرم طلای 18 عیار با افزایش900 تومانی نسبت آخرین روز کاری گذشته 440500 تومان قیمت دارد. نکته جالب توجه در بازار طلا حباب منفی بالای مظنه نسبت به قیمت جهانی آن می باشد.

از نکات حائز اهمیت در معاملات امروز می­توان به کاهش دامنه­ نوسان قیمت ها و همچنین تکاپوی قیمت ها برای عبور از سطوح مهم مقاومتی خود اشاره نمود.

که تا این لحظه هنوز موفق به عبور از این سطوح مهم از جمله محدوده قیمتی 4740000 هزار تومان در سکه ، 13300 تومان در دلار و1919000تومان در هرمثقال طلای آبشده نشده اند. از نکات جالب توجه بازار امروز می توان به عدم تاثیر اخبار سیاسی دیشب در مورد تحریم های جدید در نرخ های امروز بازار اشاره نمود که می توان علت این مسئله را در بازارسازی بانک مرکزی جست و جو نمود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.