قیمت طلا امروز اول آبان 98

قیمت طلا امروز اول آبان 98
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از اتحادیه طلا، نمایندگان پارلمان انگلیس شب گذشته توافق مورد نظر دولت بوریس جانسون نخست وزیر این کشور برای خروج از اتحادیه اروپا را تصویب کردند ولی با جدول زمان بندی اعلام شده از سوی جانسون برای تکمیل روند قانونی برگزیت مخالفت کرده اند. این مساله موجب شده تا بازارهای […]

به گزارش سیگنال به نقل از اتحادیه طلا، نمایندگان پارلمان انگلیس شب گذشته توافق مورد نظر دولت بوریس جانسون نخست وزیر این کشور برای خروج از اتحادیه اروپا را تصویب کردند ولی با جدول زمان بندی اعلام شده از سوی جانسون برای تکمیل روند قانونی برگزیت مخالفت کرده اند.

این مساله موجب شده تا بازارهای بین المللی بر سر دو راهی مهمی قرار بگیرد. سرمایه گذاران در شرایط کنونی منتظر روشن شدن وضعیت برگزیت هستند.

قیمت هر اونس طلا امروز چهارشنبه بدون تغییر چندانی نسبت به روز گذشته به 1489 دلار رسیده است.

دونالد تاسک رئیس شورای اروپا تاکید کرد: رهبران اروپایی باید با توجه به شکست بوریس جانسون در تصویب نهایی جدول زمانی برگزیت، روند خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را به تعویق بیندازند.

تازه ترین بررسی و نظرسنجی از تحلیلگران اقتصادی نشان می دهد احتمال کاهش 0.25 درصدی نرخ بهره آمریکا در نشست هفته آینده به بیش از 91.4 درصد رسیده است.

گزارش هایی مبنی بر پیشرفت مذاکرات تجاری آمریکا و چین منتشر شده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه گفت: مذاکرات تجاری ایالات متحده و چین با پیشرفت روبرو شده است .

ترامپ روز جمعه نیز اعلام کرده بود که احتمال امضای توافق تجاری با چین تا قبل از نشست سازمان همکاری اقتصادی آسیا اقیانوسیه در روزهای 16 و 17 نوامبر وجود دارد.

لاری کودلاو مشاور ارشد اقتصادی کاخ سفید نیز گفت: اگر مذاکرات تجاری آمریکا و چین با پیشرفت روبرو شود، اعمال تعرفه های تجاری در ماه دسامبر متوقف خواهد شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها