قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۴ اسفند ۹۸/ رکورد تاریخی سکه در مرز ۶ میلیون تومان/ کاهش چشمگیر دادوستدها/ حباب صفر سکه در بازار سرد

قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۴ اسفند ۹۸/ رکورد تاریخی سکه در مرز ۶ میلیون تومان/ کاهش چشمگیر دادوستدها/ حباب صفر سکه در بازار سرد

به گزارش سیگنال به نقل از تابناک،

قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه 4 اسفند 98/ رکورد تاریخی سکه در مرز 6 میلیون تومان/ کاهش چشمگیر دادوستدها/ حباب صفر نرخ سکه

بازار طلا و سکه تهران این روزها تحت تاثیر دو سیگنال داخلی و خارجی، روند رو به رشدی را به ثبت رسانده است. این در حالی است که طبق گفته محمد کشتی آرای، بازار با کاهش چشمگیر دادوستدها دست و پنجه نرم می کند، اما نوسان نرخ ارز عاملی اصلی در قیمت گذاری در این بازار است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (یکشنبه چهارم اسفندماه 98) بازار طلا و سکه، شاهد جهش قیمت ها تا میانه روز بودیم اما در پایان با توجه به افت نسبی قیمت دلار، بهای طلا و سکه نیز کاهش یافت.

بر این اساس، برای اطلاع از آخرین نرخ‌ها در بازار طلا و سکه تهران گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیات مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با تاکید بر جهش نرخ سکه در میانه روز و ثبات نرخ جهانی طلا در سطح 1644 دلار برای هر اونس، اظهار داشت: در پایان معاملات امروز؛ بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) که پیش از ظهر به رقم تاریخی 6 میلیون تومان رسیده بود در نهایت با توجه به افت نسبی نرخ دلار، به رقم 5 میلیون و 830 هزار تومان رسید. (این کاهش نرخ به دلیل افت قیمت دلار از سطح 15480 تومان به 15180 تومان بوده است.)

همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم 5 میلیون و 820 هزار تومان قیمت گذاری شد.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز به رقم 3 میلیون و 40 هزار تومان رسید.

هر ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و 860 هزار تومان و هر سکه یک گرمی نیز 950 هزار تومان قیمت گذاری شد. 

همچنین هر مثقال طلای 17 عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، به رقم 2 میلیون و 589 هزار تومان رسید و هر گرم طلای 18 عیار، به رقم 597 هزار و 800 تومان معامله شد.

وی در پایان تاکید کرد نرخ سکه امامی بدون حباب می باشد و در بازار شاهد کاهش چشمگیر داد و ستد و تقاضا هستیم.

 

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.