قیمت سکه حباب ندارد

قیمت سکه حباب ندارد

به گزارش سیگنال به نقل از تجارت نیوز، محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار سکه و طلا طی یک هفته گذشته اظهار کرد: قیمت انس در روز شنبه یک‌هزار و 570 دلار در روز پنجشنبه به یک هزار و 576 دلار رسید و 6 دلار نوسان قیمت داشت.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر افزود: قیمت سکه در روز ابتدای هفته یعنی شنبه 4 میلیون و 980 هزار تومان بود که روز چهارشنبه به بالاترین قیمت خود 5 میلیوون و 135 هزار تومان رسید، اما روز پنجشنبه کاهش یافت و 5 میلیون 100 هزار تومان رسید که به طور میانگین روزانه 115 هزار تومان رشد قیمت داشته است.

وی با بیان اینکه دلیل اصلی افزایش قیمت سکه رشد قیمت ارز در بازار است، گفت: این افزایش قیمت بر روی سکه و طلا اثر گذاشت در صورتی که قیمت‌های جهانی تغییرات مختصری داشته است.

کشتی آرای با اشاره به اینکه حباب قیمتی برای سکه وجود ندارد، تصریح کرد: در هفته‌ای که گذشت تقاضایی خاصی در بازار ایجاد نشد و داد و ستد روال عادی داشته است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت طلا نیز با توجه به انس جهانی و قیمت ارز نوسان داشته است، بیان کرد: در ابتدای هفته قیمت هر گرم طلای 18 عیار 507 هزار و 400 تومان بود که در روز پنجشنبه به 520 هزار تومان رسیده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.