قیمت جهانی طلا امروز 23 مهرماه 1398

قیمت جهانی طلا امروز 23 مهرماه 1398
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از اتحادیه طلا، در شرایطی که بازارهای بین المللی منتظر مذاکرات مهم اتحادیه اروپا و انگلیس بر سر توافق برگزیت هستند، قیمت طلا به 1493 دلار در هر اونس رسیده است که نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است. سرمایه گذاران بین المللی منتظر روشن شدن وضعیت خروج […]

به گزارش سیگنال به نقل از اتحادیه طلا، در شرایطی که بازارهای بین المللی منتظر مذاکرات مهم اتحادیه اروپا و انگلیس بر سر توافق برگزیت هستند، قیمت طلا به 1493 دلار در هر اونس رسیده است که نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است.

سرمایه گذاران بین المللی منتظر روشن شدن وضعیت خروج انگلیس از اتحادیه اروپا هستند. هر گونه خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا می تواند تبعات فاجعه باری برای اقتصاد این کشور و اتحادیه اروپا به همراه داشته باشد.

برگزیت بدون توافق می تواند موجب افزایش تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا شود.

شاخص سهام در بازارهای آسیایی نیز افزایش یافته است، سرمایه گذاران امیدوارند که انگلیس و اتحادیه اروپا بر سر برگزیت به یک توافق نهایی دست یابند.

انتشار اخبار جدید درباره مذاکرات تجاری آمریکا و چین نیز بازارهای جهانی را تحت تاثیر قرار داده است.

استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا تهدید کرده است که اگر واشنگتن و پکن نتوانند تا دسامبر به توافق تجاری دست یابند، ایالات متحده تعرفه های جدیدی را علیه چین اعمال خواهد کرد.

بازارهای جهانی منتظر برگزاری نشست مهم فدرال رزرو آمریکا در ماه اکتبر است. گمانه زنی ها نشان می دهد که فدرال رزرو برای کاهش مجدد نرخ بهره آماده می شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران