قیمت توکن OP پس از شایعه هک کیف پول آپتیمیزم، ۱۰٪ کاهش یافت

قیمت توکن OP پس از شایعه هک کیف پول آپتیمیزم، ۱۰٪ کاهش یافت
خلاصه اخبار

روز چهارشنبه پس از انتشار شایعاتی در توییتر مبنی بر آنکه کیف پول چندامضایی آپتیمیزم هک شده است، قیمت توکن بومی این راهکار لایه دوم اتریوم به طور موقت با سقوط شدیدی همراه شد. به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین دسک، تیم اصلی آپتیمیزم تاکید کرد که هیچگونه هکی رخ نداده است. …

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین

روز چهارشنبه پس از انتشار شایعاتی در توییتر مبنی بر آنکه کیف پول چندامضایی آپتیمیزم هک شده است، قیمت توکن بومی این راهکار لایه دوم اتریوم به طور موقت با سقوط شدیدی همراه شد.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین دسک، تیم اصلی آپتیمیزم تاکید کرد که هیچگونه هکی رخ نداده است. با این حال، قیمت توکن OP طی چند دقیقه 10٪ کاهش یافت و سپس بازیابی شد.

تیم آپتیمیزم در دیسکورد اعلام کرده است که چند جابه‌جایی (انتقال سرمایه‌ها) از قبل برنامه‌ریزی شده است و شامل انتقال سرمایه‌های مرتبط با کوین‌بیس کاستدی (Coinbase Custody) به کیف پول سرمایه‌گذاران است. طبق اطلاعات اتر اسکن، ارزش سرمایه‌های مذکور تقریبا 450 میلیون دلار بوده است. 

پاسخ سریع تیم آپتیمیزم باعث شد که قیمت توکن OP روند نزولی خود را متوقف کند و پس از آن، از 1.27 به 1.34 دلار افزایش یافت. این قیمت اندکی کمتر از سطح قیمت توکن OP قبل از ریزش اخیر بوده است.

پس از ریزش ناگهانی قیمت توکن OP، آپتیمیزم در توییتر نوشت:

ما قبل از انتقال‌های بزرگ برنامه‌ریزی‌شده را اعلام می‌کنیم تا از ایجاد سردرگمی‌های آتی جلوگیری شود.