قیمت بیت کوین اصلاح می خورد یا به ۲۰,۰۰۰ دلار می رسد؟ تحلیلگران نظر متفاوتی دارند

قیمت بیت کوین اصلاح می خورد یا به ۲۰,۰۰۰ دلار می رسد؟ تحلیلگران نظر متفاوتی دارند

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

  • رفتار قیمت بیت کوین در چند روز گذشته دچار نوسانات شدیدی شده است.
  • در 2 روز گذشته، رمز ارز برتر در بین 17.500 تا 18.800 دلار معامله شده است. این ارز امروز 19000 دلار را رد کرد و در محدوده 19115 دلار معامله می شود.
  • تحلیلگران نمی‌دانند درباره رفتار قیمت دقیقا چه فکری باید بکنند.
  • تریدر سرشناس Jack، به تازگی مطلبی درباره احساساتی که باعث این “بازار توفانی و پرسر و صدا” شده را منتشر کرده است.

رفتار قیمت بیت کوین دچار نوسانات گیج کننده شده است

بیت کوین در چند روز گذشته دچار نوسانات شدیدی شده و در 2 روز گذشته با قیمت 17.500 تا 18.800 دلار معامله شده است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت رمز ارز برتر 19000 دلار بوده و در چند ساعت گذشته در بین قیمت‌های 18.400 تا 18.700 دلار نوسان داشته است. این نوسانات زمانی شدید شد که دلار آمریکا مقداری کاهش یافت و بیتکوین، طلا و دیگر دارایی‌ها را با افزایش قیمت مواجه کرد.

تحلیلگران واقعا نمی‌دانند که با این رفتار قیمت بیت کوین چه کنند. تریدر معروف Jack، به تازگی مطلبی درباره احساساتی که باعث این “بازار پر سر و صدا” شده را منتشر کرده است:

رفتار قیمت بیت کوین - نوسانات شدید

Jack‌ قبلا گفته بود که پوزیشن موقتی فروش در بیت کوین باز کرده است. او معتقد است که حرکات ارزهای رمزنگاری شده در روزهای پیش رو کاهش می‌یابد.

این تریدر مشهور نمودار پایین را منتشر کرده، که نشان می‌دهد بیت کوین اکنون در حال شکست حمایت پارابولیک است، که سپس به روند صعودی خود ادامه دهد. شکست حمایت Parabolic در میانه روند صعودی، نشانه خستگی بازار است.

7 اندیکاتور تکنیکال جهت تکمیل مجموعه ابزار لازم برای ترید!

رفتار قیمت بیت کوین - نوسانات شدید

حرکت نهنگ های بیت کوین

مدیر ارشد اجرایی Crypto Quant، کی یانگ جو (Ki Young Ju) اخطار می‌دهد که هودلرهای قدیمی بیت کوین، دارایی‌های خود را به صرافی کریپتوی CoinBase منتقل می‌کنند.

رئیس پلتفرم هوشمند Blockchain معتقد است بیت کوین ممکن است با بیشتر شدن واریزی‌های نهنگ‌ها به صرافی کوین بیس، مدتی وارد دوره اصلاح شود.

نهنگ‌های زیادی در کوین بیس وجود دارند. من هنوز هم معتقد به بازار صعودی در بلندمدت هستم، اما ممکن است تا زمانی که نهنگ‌ها در کوین بیس وجود دارند، با مقداری اصلاح و یا بی روند شدن قیمت مواجه شویم.

نرخ ورود نهنگ‌ها به این صرافی، با نسبت اندازه 10 از 10 است؛ این اطلاعات تاریخی نسبت نهنگ‌ها در صرافی کوین بیس است. زمانی که نهنگ‌ها در کوین بیس فعال هستند (بیش از 90 درصد)، قیمت بیت کوین احتمالا بی روند و یا نزولی می‌شود.

گاوها کنترل را در دست دارند

بسیاری می‌گویند که گاوهای بیت کوین کنترل روند طولانی‌تر را در دست دارند. یکی از تحلیلگران ارشد Citibank یعنی تام فیتزپاتریک (Tom FitzPatrick)، به تازگی گفته که موضوع فاندامنتالی رمز ارز برتر، همچنان قدرتمند است:

بیت کوین در میانه مرزها حرکت می‌کند و مالکیت آن نامعلوم است. نکته اینجاست که من معتقدم که همین کافی است. مالیات عظیم و فاسد امروز، برای آینده هزینه در بر خواهد داشت؛ چه به طور مستقیم و چه غیرمستقیم.
مستقیم این است که صورتحساب‌ها باید پرداخت شوند که یعنی، پول باید پیدا شود.

دن تاپیرو (Dan Tapiero) که یک سرمایه گذار کلان است، به تازگی در Bitcoin Outlook کامنتی گذاشته است:

اولین بار است که می‌توانم بیت کوین را توسط آمار BoAML Blue Chip Fund mgr، در لیست دارایی‌های کلان در نظر بگیرم. نمی‌توانم تصور کنم که بیتکوین بهتر از دیگر دارایی‌ها عمل می‌کند. الان برای بیت کوین خیلی زود است؛ چون در حال ورود به این لیست است و بعد از 11 سال، بیش از 250 درصد سالیانه رشد کرده است.

تحلیلگران خوشبین هستند که بیت کوین در بلندمدت با سطوح بالاتری حرکت خواهد کرد؛ چه اصلاح کند چه نکند.

<!– wp:signal/reference-block {"text":"برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.”,”typeItem”:”crypto”} /–>