«قشیر» صورت های مالی ۳ماهه منتشر کرد

«قشیر» صورت های مالی ۳ماهه منتشر کرد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای سه ماهه منتهی به ۳۱ خرداد۱۳۹۸ سود هرسهم را یک ریال منتشر کرد. این شرکت سود عملیاتی خود را در دوره سه ماهه چهار میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، سود […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای سه ماهه منتهی به ۳۱ خرداد۱۳۹۸ سود هرسهم را یک ریال منتشر کرد.

این شرکت سود عملیاتی خود را در دوره سه ماهه چهار میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، سود خالص را ۳۶۹ میلیارد ریال و زیان انباشته پایان دوره را ۲۳میلیارد و ۱۹۸میلیون ریال اعلام کرد.

«قشیر» در مدت ۳ماه فعالیت ابتدای سال جاری توانسته ۳۵ هزار و ۷۰۳ تن انواع محصولات خود را به مبلغ ۱۴۴میلیارد و ۲۷۲میلیون ریال به فروش برساند و سود ناخالص خود را مبلغ ۱۵میلیارد و ۸۴۰میلیون ریال منتشر کرده است. گفتنی است؛ این شرکت در برآوردی که برای ۹ماهه باقی مانده سال جاری پیش بینی کرده است که حجم فروش محصولات ۷۶هزار و ۵۹۷ تن به مبلغ یک هزار و ۳۰۵میلیارد  و ۹۲۸میلیون ریال می رسد.

این شرکت در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که باتوجه به پیش بینی جذب مقدار ۶۰هزار تن شکر خام تصفیه و جذب ۳۲ هزار تن در ۳ماهه اول سال در صورتی که بازار عرضه و تقاضای محصولات همانند ماه گذشته باشد دستیابی به اهداف پیش بینی شده میسر است. همچنین سهمیه شش هزارتن شکر خام وارداتی به شرکت تعلق گرفته که مقدمات آن در حال پیگیری است.

این شرکت نرخ مصوب شکر به ازای هر کیلوگرم ۳۰هزار ریال که توسط سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان اعلام شده و سایر محصولات فرعی بر اساس نرخ بازار و تصویب هیات مدیره شرکت است.

نرخ خرید مواد اولیه (چغندر) به ازای هر تن۳میلیون و ۷۴۶هزار ریال برمبنای عیار ١۶ به علاوه ۶۱۵هزار ریال کمک کرایه حمل براساس مصوبه دولت است.

«قشیر» درباره برنامه های شرکت جهت تکمیل طرح های توسعه اعلام کرده است که طرح تصفیه سیستم فاضلاب با پیشرفت فیزیکی ۴۰درصد در حال حاضر گودبرداری آن صورت پذیرفته که با هدف کاهش هزینه سرمایه گذاری از روش ممبران به جای سازه بتنی استفاده شده و قسمتی از ممبران نیز خریداری شده و پیش بینی می شود پروژه مزبور تا پایان سال۹۸ اتمام یابد که با نهایی شدن پروژه، شرکت از لیست شرکتهای آلاینده خارج می شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها