“قرن” با ۱۷۰۰ تومان به بورس آمد/ کاهش سهمیه و رکورد جدید 1.4 میلیون نفری

“قرن” با ۱۷۰۰ تومان به بورس آمد/ کاهش سهمیه و رکورد جدید 1.4 میلیون نفری

به گزارش سیگنال به نقل از بورس پرس،

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اعلام قبلی ، فرایند عرضه اولیه 10 درصد از سهام پدیده شیمی قرن در بازار دوم بورس شروع و هر سهم نوزدهمین شرکت جدید سال با 1700 تومان کشف قیمت شد.

این عرضه شامل 100 میلیون سهم “قرن” با محدوده قیمتی 1600 تا 1700 تومانی هر سهم و سهمیه 100 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی بود اما مانند همیشه به دلیل استقبال زیاد سرمایه گذاران ، سهمیه هر فرد به 67 سهم کاهش یافت که به نقدینگی 113 هزار و 900 تومانی نیاز بود .

به این ترتیب یک میلیون و 492 هزار و 537 نفر ، خریدار “قرن” شدند تا رکورد قبلی تعداد مشارکت کنندگان در عرضه های اولیه که مربوط به هفته پیش و گروه توسعه مالی مهر آیندگان با یک میلیون و 397 هزار و 115 بود شکسته و آمار جدیدی ثبت شود .

براساس این گزارش، طی سال جاری سهام شرکت های سرمایه گذاری صدر تامین، کشت و صنعت شریف آباد، ژلاتین کپسول، پلی پروپیلن جم ، سیمرغ، دارویی ره آورد تامین، پتروشیمی نوری، پخش هجرت، غلتک سازان سپاهان، جنرال مکانیک، نیلی صنعت کرمان، توسعه مولد نیروگاهی جهرم ، فولاد سپید فراب کویر، توزیع داروپخش، سرمایه گذاری آوای نوین، ذوب روی اصفهان، کلر پارس و توسعه مالی مهر آیندگان عرضه اولیه شده و پدیده شیمی قرن نوزدهمین شرکت جدید بشمار می رود.

انتهای پیام

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران
  • دلیل منقضی شدن سفارش بنده از طرف کارگزاری سپه برای نماد عرضه اولیه قرن چی میتونه باشه
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    اول پول را کم کردن بعد سفارش منفضی شد و پول را برگردانند

    • سلام و وقت بخیر. دلیل اینجور مشکلات رو بهتره از خود کارگزاری جویا بشید.