قرارداد مهم آیوتا (IOTA) و شرکت چند ملیتی جگوار لندرور

قرارداد مهم آیوتا (IOTA) و شرکت چند ملیتی جگوار لندرور
خلاصه اخبار

جگوار لندرور در حال ازمایش تکنولوژی کیف پول هوشمند است که به رانندگان این امکان را می دهد تا در حین رانندگی ارز دیجیتال بدست بیاورند. این امر مانند رویایی برای رانندگان است که هم اکنون به حقیقت تبدیل شده است!

رانندگان در حال رانندگی در ازای اطلاع رسانی لحظه ای درباره شرایط جاده ای، ترافیک، دست اندازها و … می توانند ارز دیجیتال به عنوان پاداش دریافت کنند. سپس این اطلاعات به ارائه دهندگان سیستم های جهت یاب ارسال می شود و شما با این کار خود می توانید به سایر رانندگان در رابطه با شرایط موجود اطلاع رسانی کنید.

اعتبارات بدست آمده می توانند در موارد مختلفی از جمله پرداخت هزینه یک فنجان قهوه، پرداخت عوارض، حق پارکینگ و یا حتی نزدیک ترین ایستگاه های شارژ برقی مورد استفاده قرار گیرند. این شرکت اتومبیل سازی در حال آزمایش این نرم افزار در شهر شانون واقع در ایرلند است. جای هیچ شکی نیست که این کار توجه ایلان ماسک را با توجه به اینکه شرکت جگوار در حال ساخت یک وسیله نقلیه تمام الکترونیکی است، به خود جلب می کند.

ماشین های خودران آینده

تکنولوژی دفترکل توزیع شده آیوتا (IOTA) به همراه کیف پول هوشمند آن در واقع دریافت و پرداخت تراکنش ها را به فرم درست ارز دیجیتالی هدایت می کند. هیچ هزینه معاملاتی وجود ندارد و بدلیل بکارگیری تکنولوژی های نوین، تراکنش ها با سرعت بیشتری انجام می شوند.

راسل ویکرز، طراح نرم افزار جگوار لند رور، بیان نمود:

” در آینده، یک خودروی خودران می تواند خودش به ایستگاه شارژ الکتریکی برود، شارژ بشود و پرداخت انجام دهد، و صاحب آن می تواند این حق انتخاب را داشته باشد که برای پرداخت های خود از سیستم اشتراک گذاری اطلاعات استفاده کند. (سیستم مذکور که راننده با دادن اطلاعات در رابطه با وضعیت جاده ها می تواند پاداش دریافت کند.)”

هولگر کاتر از بنیاد IOTA بیان نمود:

“تکنولوژی دفترکل توزیع شده ما به خوبی سازگار با پرداخت های ماشین به ماشین به منظور شارژ هوشمند، پارکینگ و هزینه عوارض است. و علاوه بر آن امکانی برای دریافت ارز دیجیتال رایگان برای رانندگان است.”

براساس اطلاعات موجود، در حال حاضر IOTA در رتبه 15 ام در میان ارزهای دیجیتال قرار دارد و پس از انتشار این خبر حدودا 12 درصد رشد داشته است. این می تواند برای سرمایه گذاران این شرکت و همچنین بازار ارز دیجیتال خبر خوبی باشد. در واقع بنیاد آیوتا معتقد است که هر ارز دیجیتال بایستی براساس پیشرفت های مثبت خودش مبادله شود نه براساس نیازها و رفتارهای هم نوع بزرگ تر خود یعنی بیت کوین !

منبع: ccn.com

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.