قدرت نمایی شبکه اتریوم؛ آیا روند قیمت نیز افزایشی خواهد بود؟

قدرت نمایی شبکه اتریوم؛ آیا روند قیمت نیز افزایشی خواهد بود؟
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین، امروز پس از آنکه بازار آلتکوین ها به دوره ثابت شدن قیمت بیت کوین در کانال ۱۰ هزار دلاری واکنش نشان داد، قیمت اتریوم نیز شاهد افزایش بود. این روند صعودی قیمت اتریوم را به ۱۸۷ دلار رساند که پیش از این، سطح پشتیبانی قوی برای […]

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

امروز پس از آنکه بازار آلتکوین ها به دوره ثابت شدن قیمت بیت کوین در کانال ۱۰ هزار دلاری واکنش نشان داد، قیمت اتریوم نیز شاهد افزایش بود. این روند صعودی قیمت اتریوم را به ۱۸۷ دلار رساند که پیش از این، سطح پشتیبانی قوی برای اتریوم بود.

اکنون تحلیلگران خاطر نشان می‌کنند که شبکه این ارز دیجیتال قدرت چشمگیری را از خود نشان می‌دهد و این موضوع می‌تواند نشانه مثبتی برای نوسان قیمت کوتاه مدت این ارز دیجیتال باشد.

افزایش قیمت دومین ارز دیجیتال برتر تا ۱۸۷ دلار

در حال حاضر قیمت دومین ارز دیجیتال برتر با ۳.۵۷ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۸۷ دلار رسیده است و بازیابی چشمگیری را از کف قیمت یک ماه اخیر خود بر روی ۱۷۰ دلار نشان می‌دهد.

اتریوم طی روزها و هفته های اخیر به سطح پشتیبانی خود در این کانال قیمت رسیده بود و افزایش قیمت آن در امروز می‌تواند گویای این مطلب باشد که در روزها و هفته های اخیر می‌توانیم شاهد روندهای صعودی باشیم.

جاش اولشویچ (Josh Olszewicz) یکی از تحلیلگران محبوب کریپتو در توییتر در توییت های اخیر خود درباره نوسان قیمت این کوین گفت “این هم از خوش بینی غیرمنطقی شما درباره اتریوم” و به نموداری اشاره کرد که گویای رسیدن قیمت هدف کوتاه مدت اتریوم به ۳۲۰ دلار بود.

این قیمت پس از آن اعلام شد که اولشویچ گفته بود تمام شاخص ها بر اساس بیت کوین و حجم معاملات و قیمت پرنوسان آن بازنشانی می‌شوند و احتمال افزایش قیمت بسیار محتمل می‌باشد.

اولشویچ گفت:

تمام اندیکاتورها و اسیلاتورها در حال بازنشانی بر اساس عملکرد بیت کوین می‌باشند. حجم معاملات اساسا کاهش شدیدی داشته است و نوسان نیز کاهش یافته است. به زودی شاهد افزایش قیمت خواهیم بود.

شبکه اتریوم قدرت نمایی می کند

قابل ذکر است هش ریت بیت کوین که بسیاری از تحلیلگران آن را به عنوان قدرت شبکه در نظر می گیرند اخیرا به بالاترین حد خود رسیده است. شبکه اتریوم نیز علائمی از قدرت چشمگیر را نشان می دهد.

کریس برنیسک (Chris Burniske) یکی از شرکای Placeholder در توییت اخیر خود توضیح داد که افزایش در مصرف گس اتر که به بالاترین حد خود رسیده است نشان می دهد که در حال حاضر تقاضا برای شبکه این ارز دیجیتال رو به افزایش است.

وی بیان کرد: تقاضا برای رایانه جهانی اتریوم در بالاترین حد خود قرار دارد.

این فاندامنتال های خوشبینانه می‌تواند بیانگر این موضوع باشد که کسب سود بسیار زیاد به زودی امکان پذیر است، زیرا کاربردهای گسترده این شبکه با افزایش قیمت این ارز دیجیتال رخ خواهد داد. در حال حاضر اتریوم در حال بازیابی سطح حمایتی قوی پیشین می‌باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها