قابلیت جدید Immutable X

قابلیت جدید Immutable X
خلاصه اخبار

توسعه دهندگان این هفته گفتند که راه حل مقیاس پذیری اتریوم Immutable X به کاربران…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

توسعه دهندگان این هفته گفتند که راه حل مقیاس پذیری اتریوم Immutable X به کاربران این امکان را می دهد که در صورت برداشت اتر، دلار آمریکا را در حساب های بانکی خود دریافت کنند.

اتر offramp برای هر توسعه دهنده ای که در Immutable فعالیت می کند در دسترس است. توسعه دهندگان می توانند به کاربران خود اجازه دهند اتر مبتنی بر لایه 2 را بفروشند و درآمد حاصل از آن را مستقیماً به حساب های بانکی خود واریز کنند.

راه‌حل‌های لایه 2 غیرمتمرکز مانند Immutable X تراکنش‌های سریع‌تر، ارزان‌تر و کارآمدتر از شبکه اصلی اتریوم را امکان‌پذیر می‌سازد. طبق اسناد توسعه دهنده، Immutable می تواند بیش از 9000 تراکنش در ثانیه (tps) را پردازش کند، در حالی که شبکه اتریوم تا صبح پنجشنبه به طور متوسط قادر به پردازش ​​10.54 تراکنش در ثانیه است.

این یکی از اولین نمونه های یک برنامه لایه 2 است که به کاربران امکان می دهد مستقیماً دارایی های اتر را به دلار آمریکا برداشت کنند. تراکنش‌های فیات از طریق شرکت پرداخت رمزنگاری Moonpay پردازش می‌شوند.
خدمات برداشت در حال حاضر فقط در اتحادیه اروپا، بریتانیا و ایالت های منتخب ایالات متحده در دسترس است.

رابی فرگوسن، بنیانگذار Immutable به CoinDesk گفت که این سرویس در زمانی ارائه می شود که جامعه کریپتو با مشکلاتی از سوی وام دهندگان رمزنگاری متمرکز مواجه است.
فرگوسن در پیامی توییتری گفت: “محصولات متمرکز که در 6 ماه گذشته شکست خورده اند، اهمیت مالکیت غیرمتمرکز را به دقت روشن کرده اند.” اکنون هر کسی می‌تواند ETH خود را بگیرد و دلار را در حساب‌های بانکی خود دریافت کند.

برداشت از محصولات محبوب اما متمرکز وام‌دهنده رمزنگاری مانند سلسیوس متوقف مانده است زیرا بازار کریپتو در ماه ژوئن خطر سرایتی را دید که ناشی از سقوط terraUSD (UST) در اواسط ماه مه و صندوق ارز دیجیتال Three Arrows در ژوئن بود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.
منبع:coindesk