«فصلنامه بورس اوراق بهادار» رتبه علمی «الف» را کسب کرد

«فصلنامه بورس اوراق بهادار» رتبه علمی «الف» را کسب کرد
خلاصه اخبار

هدف از انتشار «فصلنامه بورس اوراق بهادار»، توسعه دانش مالی کشور و شناسایی مسائل بازار سرمایه است. این فصلنامه کسب رتبه «الف» علمی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

به گزارش سیگنال به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، «فصلنامه بورس اوراق بهادار»، نشریه‌ای علمی ـ پژوهشی به صاحب امتیازی سازمان بورس و اوراق بهادار است که با هدف توسعه دانش مالی کشور و شناسایی مسائل بازار سرمایه، از سال 1387 آغاز کرد و تاکنون 57 شماره از آن به چاپ رسیده است.

این فصلنامه در سال گذشته در ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موفق به کسب رتبه علمی «الف» شد.

فصلنامه بورس اوراق بهادار فصلنامه ای است که از روش داوری دوسو ناشناس در ارزیابی مقالات دریافتی برای پذیرش استفاده می‌کند.

در همین راستا، این فصلنامه، مقالات علمی و پژوهشی را در محورهای مدیریت مالی بنگاه‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری، بازارها و نهادهای مالی، مهندسی مالی، مالی اسلامی، مدیریت ریسک، مستغلات، حقوق مالی، اقتصادسنجی مالی و روش‌های کمّی، مالی بین‌المللی تمامی دستگاه های اجرایی شامل وزارتخانه ها، موسسات و شرکت‌های دولتی، موسسات مالی و بیمه ‌ای، موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی را به منظور انتشار دریافت و ارزیابی می‌کند.

مقالات با رویکرد تجربی/ آرشیوی، آزمایشی، بین رشته ای/ انتقادی، پیمایشی و مدل‌سازی که از ویژگی اصالت و نوآوری برخوردار باشند، در الویت بررسی و انتشار خواهند بود.

شایان ذکر است، در راستای اهداف پژوهشی و تحقیقاتی سازمان بورس و اوراق بهادار، مقالاتی که موضوعات آنها مطابق با اولویت‌های پژوهشی این سازمان باشد، در ارزیابی‌های فصلنامه بورس اوراق بهادار به‌منظور پذیرش و انتشار، در اولویت قرار خواهند گرفت.

تارنمای «فصلنامه بورس اوراق بهادار» به آدرس www.journal.seo.ir در اختیار علاقمندان است. همچنین، پژوهشگران و صاحبان قلم برای دسترسی به فهرست موضوعات و اولویت‌های پژوهشی سازمان بورس و اوراق بهادار می‌توانند به تارنمای www.rdis.ir/Protections.asp مراجعه کنند.

برای مشاهده آخرین شماره «فصلنامه بورس اوراق بهادار»، اینجا را کلیک کنید.

«فصلنامه بورس اوراق بهادار» رتبه علمی «الف» را کسب کرد

محبوبه حاجی زاده