فروش فوق العاده 3 محصول ایران خودرو اسفند 1400 / کدام مادران می‌توانند ثبت نام نمایند؟

فروش فوق العاده 3 محصول ایران خودرو اسفند 1400 / کدام مادران می‌توانند ثبت نام نمایند؟

ثبت نام طرح فروش فوق العاده برخی از محصولات ایران خودرو از امروز سه شنبه 17 اسفند ماه شروع شده و تا پنج شنبه 19 اسفند ماه 1400 ادامه خواهد داشت.

شرکت ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده محصولات خود که از امروز سه شنبه 17 اسفند ماه شروع شده و تا پنج شنبه 19 اسفند ماه 1400 ادامه خواهد داشت، 3 محصول دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک، پژو 207 دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس را با موعد تحویل حداکثر 3 ماهه عرضه خواهد کرد.

کدام مادران می‌توانند ثبت نام نمایند؟

در این هفته نیز طرح فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه مادران دارای 2 فرزند و بیشتر جهت حمایت از خانواده و جوانی جمعیت صورت گرفته است. به این صورت که مادرانی که فرزند دوم و مابعد آن ها پس از تاریخ 19 آبان 1400 متولد شده اند، می‌توانند نسبت به ثبت نام محصولات ایران خودرو با قیمت مصوب و بدون قرعه کشی اقدام نمایند.

اگر تعداد مادران متقاضی بیش از ظرفیت فروش باشد، از طریق قرعه‌کشی و در غیر این‌صورت بدون قرعه‌کشی ثبت‌نام انجام می‌شود.

محدودیت‌‌‌های قبل ثبت نام خودرو به روش قرعه کشی مانند شرط داشتن گواهینامه، نداشتن پلاک انتظامی‌فعال و عدم خرید و یا تحویل خودرو از ایران خودرو و سایپا طی ۴۸ ماه گذشته در این طرح ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت لحاظ نگردیده است.

 اما در این بخشنامه قید شده به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد و متقاضی در صورت ثبت نام و انتخاب در این بخشنامه، در قرعه‌کشی ثبت‌نام همزمان و ثبت‌نام‌‌‌های بعدی شرکت داده نمی‎شود.

زمان ثبت نام مادران دارای 2 فرزند و یا بیشتر در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو از امروز سه شنبه 17 اسفند ماه شروع شده و تا پنج شنبه 19 اسفند ماه 1400 ادامه خواهد داشت. در این طرح نیز 3 محصول دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک، پژو 207 دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس را با موعد تحویل حداکثر 3 ماهه عرضه خواهد شد.

دقت داشته باشید که ثبت نام در این طرح بعد از فعال سازی بخشنامه و تنها از طریق وب سایت رسمی فروش ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir  امکان پذیر است.

سود 120 میلیونی از فروش پژو 207

پژو 207 دستی سقف شیشه ای با قیمت 355 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد، قیمت کارخانه ای این خودرو حدود 235 میلیون تومان است. متقاضی پس از 3 ماه با فروش این خودرو سودی معادل 120 میلیون تومان بدست می‌آورد.

دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک با قیمت 473 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد، قیمت کارخانه ای این خودرو 397 میلیون تومان است. . متقاضی پس از 3 ماه با فروش این خودرو سودی معادل 76 میلیون تومان بدست می‌آورد.

رانا پلاس با قیمت 268 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد، قیمت کارخانه ای این خودرو 214 میلیون تومان است. . متقاضی پس از 3 ماه با فروش این خودرو سودی معادل 54 میلیون تومان بدست می‌آورد.

برخی از شرایط بخشنامه

* گارانتی خودرو پس از5 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1000 کیلومتری خودرو الزامی است.

* فهرست منتخبين قرعه كشي، حداكثر 3 روز پس از پايان ثبت نام از طريق سايت فروش اينترنتي و ارسال پيامك اعلام مي‌گردد و متقاضي مي‌بايست با مراجعه به سايت، از وضعيت ثبت نام خود (انتخاب يا عدم انتخاب خود در قرعه كشي) مطلع گردد.

* فرد انتخاب شده ظرف مهلت 3 روز، پيش پرداخت علي الحساب خودرو را از طريق سايت فروش اينترنتي محصولات ایران خودرو واریز می‌نماید. در صورت عدم واريز كامل پيش پرداخت علي الحساب خودرو ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌گردد.

* در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحويل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط عمومی و اختصاصی مربوط به شرکت در این قرعه کشی متن بخشنامه های فروش ایران خودرو را از اینجا مطالعه کنید.

برای مشاهده آخرین اخبار خودرو می‌توانید اپلیکیشن سیگنال را نصب نموده و وارد کاشی خودرو شوید.

نظرات کاربران
  • فقط امیدوارم هرچه سریعتراین خائنین به ملک ومملکت به سزای عملردخودخواهانه وخائنانه خودبرسن ومملکت ازشرشان آزادورهابشن.این طرح های آبکی ومذخرفشون هم فریبهایی بیش نیست،واین سودهای حرام معمولا خانمان براندازه.