فروش نقدی فیدلیتی و دیگنیتی از امروز + جدول

فروش نقدی فیدلیتی و دیگنیتی از امروز + جدول
خلاصه اخبار

فهرست عناوینثبت نام طرح فروش خودرو های فیدلیتی و دیگنیتی شرکت بهمن موتور از ساعت 10 صبح امروز دوشنبه 20 دی 1400 شروع و تا پایان تکمیل ظرفیت و یا ساعت 16 امروز ادامه خواهد داشت. ثبت نام نقدی خودروهای فیدلیتی پرایم پنج و هفت نفره و دیگنیتی پرایم امروز دوشنبه 20 دی 1400 به […]

ثبت نام طرح فروش خودرو های فیدلیتی و دیگنیتی شرکت بهمن موتور از ساعت 10 صبح امروز دوشنبه 20 دی 1400 شروع و تا پایان تکمیل ظرفیت و یا ساعت 16 امروز ادامه خواهد داشت.

ثبت نام نقدی خودروهای فیدلیتی پرایم پنج و هفت نفره و دیگنیتی پرایم امروز دوشنبه 20 دی 1400 به صورت اینترنتی و با موعد تحویل هفته اول اسفند برگزار می شود.

در این طرح فیدلیتی پرایم تیپ 1 با قیمت 735 میلیون تومان و فیدلیتی پرایم تیپ2 به مبلغ 747 میلیون تومان و دیگنیتی پرایم 795 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در حالی که خودروی فیدلیتی پرایم تیپ 1 در بازار با قیمت 1 میلیارد و 110 میلیون تومان به فروش می‌رسد. اختلاف 375 میلیون تومانی قیمت بازار با قیمت کارخانه این خودرو مشهود است.

فروش به صورت آنلاین بوده و متقاضیان می توانند با مراجعه به وبسایت فروش این شرکت (bahman.iranecar.com) نسبت به خرید اقدام کنند.

گفتنی است در این طرح فروش، امکان ثبت نام یک خودرو وتنها برای افراد بالای 18 سال که دارای گواهینامه معتبر هستند مجاز است.

سیگنالی های عزیز برای مشاهده اخبار و قیمت های بروز خودرو می‌توانید اپلیکیشن سیگنال را نصب نموده و وارد کاشی خودرو شوید.

نظرات کاربران
  • لطفن اول برید زیر ساختهای سایت را درست کنید بعد خبررسانی کنید چون کنسل شده.

  • امروزمن خواستم ثبت نام کنم ولی سایت بسته بودگفتن مشکلی پیش اومده اطلاع رسانی میکنیم هنوزموفق نشدم ثبت نام کنم

    • بله میخوان یه کاری کنن که وقت بیشتری برای ثبتنام صرف بشه تا هرکسی نتونه ثبتنام کنه

    • بله گفتن تاریخ ثبت نام برای روز دیگه ای موکل شده است.